Skip to main content

Ik wil af van de vaste telefoonlijn, die gebruiken we toch nooit en kost toch elke maand 2 euro.

Heb het geprobeerd, door in te loggen, maar kennelijk kun je alleen uitbreidingen handig en snel regelen, maar als je iets wil stoppen , ja dat wil kpn liever niet dus dan kan dat niet gemakkelijk.

Graag het verzoek om die vaste lijn te stoppen.

 

Dit kan helaas alleen telefonisch geregeld worden. 0800-0402 gratis nummer van de klantenservice 


Dat dacht ik al!

Is toch niet netjes hoor, als je een uitbreiding wil dan gaat dat heel handig via inloggen en dat levert Kpn dan geld op. 

Als je iets wil stoppen, dan verdiend Kpn minder en dan zorgen ze ervoor dat dit niet even handig kan via inloggen, dan moet je dus maar gaan bellen.  Dus extra acties voor de klant, die dan soms denkt, laat maar en dat is dan weer mooi voor de inkomsten van Kpn.

Vreemde gang van zaken


Je kan werkelijk alles via de app aanpassen.  Zowel uitbreiden of beperken. Alleen telefonie is nog niet mogelijk. 


Typisch dat wat ik wil dan toch net niet meer kan.

Dat was een tijdje terug ook, met die zogenaamde korting op KPN mobiel als je al KPN alles in 1 hebt. Overal wordt dat uitgebreid gezegd via reclames.

Bij mij was die korting niet mogelijk omdat het een ex Telfort mobiel was en dan heb je weer geen korting. Ben ik nou zo kritisch of is het altijd wat met KPN. 


Hallo @Tommie12345 KPN gaat standaard uit van HUssel-abonnementen, oudere abo’s zoals alles in 1 of kpn compleet, over Telfort of XS4All, is het net allemaal weer even anders en daarom kun je ook gratis bellen naar 0800 0402 om het door KPN te laten regelen.

 


Heb net gebeld met KPN, na 12 minuten in de wachtrij gestaan te hebben, was het snel geregeld.

Ook even gevraagd hoe het zit met de korting op mobiel. Antwoord is: er is geen korting mogelijk, mijn oude Telfort abonnement heeft veel voordelen en die voordelen vervallen als ik het omzet naar KPN. nu betaal ik 13,21 en dat wordt zelfs 15 euro, inclusief de maandkorting, dus het is niet handig, wel veel duurder, om mijn mobiel om te zetten naar KPN. Dus altijd weer ben je slachtoffer van een uitzondering. Waar KPN om roept in hun reclames is dus niet waar.

Ben heel benieuwd wanneer er een actie komt om die Telfort abonnementen om te zetten naar KPN, want dit is niet echt een overzichtelijke situatie.


De huidige Telfort (KPN TFT) abonnementen zullen nooit echte KPN abonnementen worden, zoals ze op de bestelpagina staan. Pas als de klant verlengt* wordt het een KPN abonnement.

Middels verlengen (en overstappers) worden ze langzaam uitgefaseerd.

*. Verlengen = nieuw abonnement op eigen nummer

Ik heb 't zelfde gehad met mijn 'provider’ HetNet in 2011. Dat was toen inmiddels ook geheel ingelijfd bij kpn. Toen ik interactieve TV erbij wilde kon dat alleen door een echt KPN abonnement te nemen.