admin: eigen topic aangemaakt.
Waar is je telefoon op aangesloten? Op de experiabox? Of is het nog een zogenaamde analoge lijn? Als je gebruik maakt van een experiabox zal de telefoon aangesloten moeten worden op één van de groene poortjes. Hoogstwaarschijnlijk phone 1.
Kun je je profiel aanvullen met gegevens en mij een seintje geven? Dan meet ik del lijn door!
Mocht het dan nog niet werken, wil ik dat graag van je weten!
Ik heb eenzelfde probleem met een Philips DECT telefoon (weet zo niet uit mijn hoofd welk type). Sinds 1 week standaard in gesprek en heb ook een andere set aangesloten en die gaf hetzelfde probleem. Ik heb ook al de stroom eraf gehad, maar tot nu toe zonder resultaat. Het lijkt me dus niet aan de telefoon te liggen, maar ik weet niet hoe dit op te lossen.
Ik heb eenzelfde probleem met een Philips DECT telefoon (weet zo niet uit mijn hoofd welk type). Sinds 1 week standaard in gesprek en heb ook een andere set aangesloten en die gaf hetzelfde probleem. Ik heb ook al de stroom eraf gehad, maar tot nu toe zonder resultaat. Het lijkt me dus niet aan de telefoon te liggen, maar ik weet niet hoe dit op te lossen.
Hallo
Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.