Skip to main content

Sinds mei 2021 probeer ik van mijn verkochte kantoorgebouw de vaste PSTN-lijn zakelijk op te zeggen. De lijn is al maanden geleden afgesloten . Er is voor de nieuwe eigenaar een nieuwe lijn door KPN aangelegd. Vanaf mei ontvang ik maandelijks facturen, waarop te zien is dat er 0,0 minuten is gebruikt. In maandelijkse telefoontjes naar 0800 0403, waarin ik steeds meerdere keren werd doorverbonden, werd mij iedere keer verzekerd dat er geen facturen meer zouden komen. Op 17 september 2021 stuurden wij een klacht via de website. Op 13 oktober 2021 op advies van een KPN medewerker een aangetekende brief per post. Op beide klachten is niet gereageerd. Het is nu zes maanden later en weer komt er een factuur. Wederom gebeld op 15 november 2021 en na zes keer doorverbinden vertelde de laatste medewerker mij - een uur later - dat hij niets voor mij kon doen?? Hij kon mij ook niet doorverbinden naar de 'juiste' afdeling. Hoe kom ik hiervan af en hoe krijg ik mijn geld terug? Ik wil geen facturen meer ontvangen, ik wil creditnota's voor onterecht betaalde facturen en de door mij betaalde bedragen retour.

 

*Admin* gegevens verwijdert in verband met privacy

Ik denk dat u hiervoor op het zakelijke forum moet zijn.

https://zakelijkforum.kpn.com/


Mijn advies zou zijn om naar een kpn xl winkel te gaan. Dit zijn zakelijke winkels waar dit ala minuut kan worden opgeheven. 

Hun kunnen je ook helpen met het crediteren van de gemaakte kosten als in het systeem staat dat dit conflict al zo lang loopt. 


Ai @Groenveste, wat een ontzettend rare en frustrerende situatie zeg, heel erg naar dat dit zo lang voortduurt!

Zoals @Jeroen Ruiter en @Ik_Hussel al aangeven, ben je hier op het forum voor consumenten niet helemaal op het juiste adres. Ik heb de gegevens van dit adres er wel even bij gepakt, maar kan helaas helemaal niets inzien omdat ik de benodigde systemen niet tot mijn beschikking heb en daarnaast heb ik ook niet de juiste kennis over procedures bij de zakelijke markt. Ik hoop dat ook dat je de adviezen hier boven ter harte hebt genomen en dat er via het zakelijke forum óf in 1 van onze winkels, eindelijk schot in de zaak is gekomen!