Indien er nog geen concrete plannen voor zijn, dan zou ik bij deze graag een aanvraag willen doen voor een beheeromgeving. Indien mogelijk, ook graag met o.a. de volgende functionaliteit:
- Financieel overzicht met mogelijkheid van raadplegen facturen, actuele betaalstatus en actuele verbruikskosten(verbruikskosten al dan niet met een kleine vertraging);
- Overzicht van tariefplan en bijbehorende tarieven;
- Mogelijkheid tot raadplegen verbruiksspecificatie met gebelde nummers en ontvangen oproepen;
- Mogelijkheid tot zelf wijzigen van gegevens als correspondentiewijze, rekeningnummers, adresgegevens en contactpersoon;
- Mogelijkheid tot beheer voicemailplatform, in- en uitschakelen voicemail, evt. voicemail via e-mail;
- Mogelijkheid tot beheer van doorschakelingen(call forwarding);
- Mogelijkheid tot beheer van nummerblokkeringen(geen mobiele, 09xx, of internationale nummers), zowel inkomend als uitgaand;
- Mogelijkheid tot beheer nummerweergave en nummervermelding in (electronische) nummergidsen;
Momenteel is slechts een fractie hiervan mogelijk via de telefonische klantenservice waarbij er doorverbonden moet worden naar de PSTN afdeling. Dit duurt vaak erg lang, omdat er vaak een wachttijd is en de situatie/vraag steeds opnieuw gesteld/uitgelegd moet worden aan medewerkers van verschillende afdelingen. Ik neem aan dat men het met mij eens is dat dit niet de gewenste oplossing is?