Skip to main content

Wanneer ik mijn mobiel kwijt ben in huis gebruik ik soms mijn vaste telefoon om te zoeken. Uiteraard neem ik mijn mobiel niet op maar even goed worden er kosten berekend. Hoezo?

Heb je voicemail aan staan? Dan komt er gewoon verbinding tot stand. Dat moet je betalen.

Als je overigens zowel thuis als mobiel bij KPN zit, dan zou het gratis moeten wezen.

Bedankt Marlon2 voor de tip maar Ik heb geen voicemail aanstaan.

​@RosalienvdD Via VindMijnApparaten van b.v. Apple, Google, Samsung …. kan je jouw telefoon laten rinkelen zonder kosten.

Als de telefoon over gaat zonder opnemen zijn er echt geen kosten. 

Het kan om nog een reden niet. Als je vaste en mobiele op hetzelfde adres staan is het onderling gratis bellen. 

Als de telefoon over gaat zonder opnemen zijn er echt geen kosten. 

Het kan om nog een reden niet. Als je vaste en mobiele op hetzelfde adres staan is het onderling gratis bellen. 

Beste ​@PeterG en ​@RosalienvdD mits het ook een mobiel abo van KPN, anders gaat onderling gratis bellen niet op.

Hmm, ik ga er vrij automatisch vanuit dat men ook KPN mobiel heeft ​@JanD . Misschien té vanzelfsprekend voor mij. Goed dat je het nog even aangeeft voor RosalienvdD.

Met de vaste telefoon zit je bij KPN? Bij welke provider zit je met je mobiele telefoon? 

Welkom op de community ​@RosalienvdD, goed dat je je vraag hier stelt. Er zijn al een aantal goede vervolgvragen gesteld., zou je die ook kunnen beantwoorden zodat we met je mee kunnen denken?

Of heb je via een andere weg duidelijkheid kunnen krijgen?

Inderdaad beiden via kpn, mobiel en vastbellen

Reageer