Skip to main content

Ik heb een KPN PSTN en een KPN Internet abbonement. Heb ik voor het KPN internet abbonement de PSTN lijn nodig?

Hallo @PSTN als je met PSTN je vaste telefoon bedoelt of de koperlijn?

Als het om de vaste telefoon gaat die kan tegenwoordig via het modem.

Als het om de koperlijn gaat, ja, die heb je nodig voor internet totdat de lijn vervangen wordt door glasvezel.

Of bedoel je iets anders?

 


Hoi @PSTN ,

Je hebt nu waarschijnlijk linesharing met adsl.Je kan telefonie(=PSTN in jouw geval) gewoon opzeggen.

Echter is dan ook zeer waarschijnlijk een VDSL verbinding mogelijk, dus het is het beste om het door een moderator te laten aanpassen.Vul dan wel even je profiel in.

Welk modem heb je trouwens?Deze kan ook erg verouderd zijn.Dacht dat de V9 de laatste was die daar geschikt voor was.


Dacht dat de V9 de laatste was die daar geschikt voor was.

Hallo @martijn197108 , waarvoor geschikt?

 


Hoi @JanD ,

Voor Linesharing met een splitter.

Op de V9 zat namelijk nog een PSTN poort, op nieuwere niet meer.Maar misschien werkt het ook met de kabel vanaf de splitter direct in de telefoon.Ben ik niet zeker van.

 


Hallo @martijn197108 een splitter werkt via elk modem met een DSL-aansluiting.

 


Hoi @PSTN en welkom hier op het forum :)

Ik zie dat je vraag eigenlijk al is beantwoord door onze community. Hopelijk heb je hier iets aan gehad en weet je met de hier gegeven informatie ook waar je aan toe bent! Mocht je nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat het dan vooral ook weten.Â