Skip to main content

Als ik probeer in te loggen op de SIP servicetool krijg ik de volgende melding:

Zorg dat je thuis bent en verbonden bent met je eigen KPN netwerk.
 
Uiteraard ben ik verbonden met het thuisnetwerk.
 
Ik heb op de experia box v10 een (monteurs) reset uitgevoerd en heb het thuis abbonoment al herkoppelt aan mijnkpn.
 
Kan iemand mij verder helpen?

Doe je dat via onderstaande link @Ksopa :

https://servicetools.kpn.com/v2/#/voip-credentials

???


Doe je dat via onderstaande link @Ksopa :

https://servicetools.kpn.com/v2/#/voip-credentials

???

Bedankt voor je reactie. Ja ik gebruik inderdaad die link.


Een aantal maanden geleden is mijn IP adres om technische redenen gewijzigd. Zou het probleem hieraan kunnen liggen? Mijn KPN geeft overigens wel gewoon het nieuwe IP aan.


De slechte klantenservice die je gewoon terug in de wachtrij zet als ze iets niet bergrijpen heeft uiteidelijjk aangegeven dat om mijn probleem op te lossen ik een topic op het forum aan moet te maken. En vervolgens wordt ook hier gewoon niet gereageerd.

Totale waanzin dat je in het openbaar je probleem (misschien) moet gaan oplossen maar wat nog schandaliger is is dat je je berichten niet kan verwijderen noch aanpassen wat vanzelfsprekend is.

Maar goed, als ik dit forum goed ga spammen dat verwijderen jullie het account vast wel.

 

EDIT: Ik kan nu al geen nieuwe topics meer aanmaken, melding ACM is gedaan.


Hallo @Ksopa vul in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN in, dan komt een moderator er binnenkort op terug.

 


Gebruik je wellicht een  device Mac, iPhone of iPad? In dat geval kan het zijn dat je gebruik maakt van iCloud Privédoorgifte. Dat zou je dan tijdelijk uit moeten zetten.


@JanD NAW-gegevens en klantnummer heb ik toegevoegd. Ik zie niet waar ik de laatsete 3 cijfers van IBAN kan invullen.

 

@SvdLBedankt voor je reactie. Ik heb het op Debian, Mac, Windows en Android geprobeerd. Met Firefox, Chromium, Safari, en Internet explorer, zonder adblockers. Allemaal direct aan de xperiabox v10 verbonden via kabel of wifi. Geen PI-hole ofzo.


Mijn vermoeden is dat er iets niet helemaal goed is gegaan bij de IP wijziging.


Hallo @Ksopa iban kun je invullen in ieder willekeurig vakje waar prive bij staat.

 


Het IP adres is niet meer zichtbaar in MijnKPN. Ik krijg nu de volgende melding.

We hebben helaas niet alle gegevens kunnen ophalen. Probeer het later opnieuw.


Het IP adres is niet meer zichtbaar in MijnKPN. Ik krijg nu de volgende melding.

We hebben helaas niet alle gegevens kunnen ophalen. Probeer het later opnieuw.

Inderdaad later nog eens proberen @Ksopa 

 


Net even op een ander KPN netwerk geprobeerd om in te loggen op de service tool maar dat is helaas ook niet gelukt.


bump


Excuses dat er geen reactie vanuit de moderators is geweest tot op heden @Ksopa. Er is reeds intern een melding voor de technici aangemaakt om dit te verhelpen. Hiervan is nog geen terugkoppeling ontvangen. Ik ga er achteraan. 


@Jeroen van KPN 

Alsnog bedankt voor je reactie. Erg fijn dat er nu beweging in komt.


Reageer