Skip to main content

Hallo, vandaag mijn vaste telefoonaansluiting opgezegd, nu zie ik dat het service lampje rood blijft branden op mijn modem V10. Net een zachte en harde reset gedaan, moet dit nog administratief verwerkt worden ? Als ik bel naar mijn oude telefoonnummer heb ik geen verbinding meer.

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid van je topic

Hallo @Spijkenisse, welkom. 

Ai, een rood lampje is natuurlijk niet zo gunstig. Kon jij wel gebruik maken van jouw internet verbinding en eventueel TV? Speelt het probleem nu nog steeds? 


Hallo Hanna, ik heb gewoon internet, en tv.  Wat ik al  eerder zei ik heb mijn vaste telefoon opgezegd omdat ik sinds dat ik glasvezel kabel heb af en toe wel en niet kan bellen dit geldt ook voor gebeld worden met de vaste telefoon. Paar gebeld met KPN lijn gecontroleerd goede verbinding, aan en uit gedaan ook met de paperclip, steker uit de experiabox ect. bleef hetzelfde af en toe wel kunnen bellen en dan weer niet kreeg dan een ingesprektoon als ik wilden gaan bellen.
Nu vaste telefoon opgezegd, maar nu blijft het oranje lampje branden van de services ?


Wat als je de herstelknop 5 seconden indrukt?Brand hij daarna na een paar minuten weer groen?


Hoi Martijn,
Ja gisteren de herstel knop ingedrukt en de harde reset, bleef inderdaad een paar minuten groen, daarna weer op rood ?


Hoi @Spijkenisse, als jouw diensten gewoon goed werken, dan is er natuurlijk niet zoveel aan de hand. Ik zou wel even willen spieken, zou je voor mij jouw profiel willen aan vullen met jouw postcode en huisnummer?Â