Skip to main content
Antwoord

Mijn telefoon werkt niet meer: bellen of gebeld worden werkt niet

• March 9, 2022
  • 5 reacties
  • 155 keer bekeken

Mijn internet- en telefonie abonnement zijn maandag samengevoegd. Internet werkt goed. Opbellen of opgebeld worden werkt niet. Zelfs niet als ik mijn PC loskoppel, en de de telefoonkabel direct aansluit. 

Beste antwoord door Maja van KPN

Ai @magnus, niet zo fijn dat je na de samenvoeging helemaal niet meer bereikbaar bent :slight_frown:

Als je internet en telefonie worden samengevoegd, ga je bellen via de Experia Box. Is dat ook waar je het telefoontoestel nu op aangesloten hebt? Zo nee, zou je dat nu willen doen? Je Experia Box heeft een groene ‘Phone1’ ingang, daar is te vaste nummer nu op geregistreerd. Ik ben heel benieuwd of het allemaal weer werkt op die manier!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 11, 2022

Ai @magnus, niet zo fijn dat je na de samenvoeging helemaal niet meer bereikbaar bent :slight_frown:

Als je internet en telefonie worden samengevoegd, ga je bellen via de Experia Box. Is dat ook waar je het telefoontoestel nu op aangesloten hebt? Zo nee, zou je dat nu willen doen? Je Experia Box heeft een groene ‘Phone1’ ingang, daar is te vaste nummer nu op geregistreerd. Ik ben heel benieuwd of het allemaal weer werkt op die manier!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 11, 2022

Vriendelijk dank. Via de klantenservice kreeg ik hetzelfde advies. Het telefoneren werkt nu prima. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • March 11, 2022

Helemaal top @magnus, fijn dat je weer bereikbaar bent!

• Nieuwkomer
  • July 6, 2022

Telefoon geeft alleen maar ingesprek toon. Alles met Experia box al geprobeerd. Geen resultaat.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 6, 2022

Er is momenteel storing mee @Kees v A