Skip to main content

Bij me moeder is vorige week donderdag moest van koper lijn huis telefoon naar gladvezel de monteur heeft aan gesloten bij hem deed ook. Niet bij jullie op kpn kunnen jullie de modem niet uit lezen dus iemand van 78 jaar zit al bijna week zonder telefoon nu straks komt weer monteur van jullie hoop dat nu opgelost word als belt naar jullie krijg je onbeschofte mensen aan telefoon die gewoon iets uit boekje lopen te praten als dit zo blijft gaan we weg bij jullie 

BIj schoonmoeder zou vanmorgen monteur komen voor omzetten koper naar glasvezel :zou van tevoren gebeld worden, maar helaas geen telefoontje vooraf maar KIB….!!!! 😵

Hopen dat dit ook niet dezelfde weg op gaat……

0402 was heel snel om door te verwijzen naar KPN Netwerk oftewel Volker Wessels Netwerk…..😧

Kreeg niet eens de kans om op 0402 naam van mdw te vragen…...😨

Wel wel; kijken wat omnicrm hierover te melden heeft...


Nou is eindelijk opgelost naar een week geen telefoon 📞. een monteur die niet kwam opdagen ook. Niet afgebeld. volgde dag kwam monteur is eindelijk opgelost maar wat een zooitje service mijn moeder zit 50 jaar bij kpn moest van koper naar glasvezel en dan om. Springen met iemand die bijna 80 jaar is eigelijk wouden we kpn. Opzeggen ben nog steeds goed boos 


Je kunt een klacht indienen.

Een klacht is een klacht als de klant vindt dat het een klacht is….!!!!


Hoi @Nelly Indiaann . Welkom op het forum.

Wat een nare gang van zaken. Gelukkig is het uiteindelijk wel goed gekomen. Ik wil je namens KPN mijn excuses aanbieden.

Zou je je profiel kunnen aanvullen en daarin ook het adres van jouw moeder vermelden? Wil je me daarna hier een seintje geven?