Skip to main content

Mijn moeder is eind oktober verhuisd naar een andere regio. Ze zou dus nieuw vast nummer krijgen, maar de monteur wist van niks. Zou nog wel komen… maar we zijn nu al een maand verder!  Het oude nummer werkt gek genoeg nog wel.
 

Vorige week Telefonisch contact gehad met de klantenservice. Daar vond men het ook heel vreemd. Na lang doorvragen als antwoord gekregen dat er idd een nieuw nummer zou moeten komen en dat we daar op enig moment waarschijnlijk bericht over gaan krijgen. Ik vind dit erg kwalijk. We willen bijvoorbeeld graag verhuisberichten sturen, maar dan moet ik wel eerst het telefoonnummer hebben!
 

Graag een snelle oplossing!

Hallo @Es001 ,

Normaal wordt je via 0800 - 0402 prima geholpen. 

 

Maar leg anders jouw vraag eens voor aan een medewerker van de Chat.   

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

(Doordeweeks tussen 8.00 en 20.00, op zaterdag tot 17.00.) 


Hi @Es001 en welkom op ons forum!

Dat is inderdaad vreemd, zie je bij uitgaande gesprekken ook nog haar oude nummer? Het komt sporadisch een keer voor dat een naburig dorp of plek hetzelfde kengetal kan hebben, maar zoals ik begrijp is daar in dit geval geen sprake van.
Ik wil het heel graag met je uitzoeken. Zou je hiervoor jouw forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik hiervoor nodig heb? Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt zodat ik op onderzoek kan gaan voor jou en jouw moeder?


Hallo @Es001 ,

Normaal wordt je via 0800 - 0402 prima geholpen. 

 

Maar leg anders jouw vraag eens voor aan een medewerker van de Chat.   

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

(Doordeweeks tussen 8.00 en 20.00, op zaterdag tot 17.00.) 

@Es001 

Is het gelukt via de chat? 

Zo niet, zou je dan je forumprofiel kunnen invullen en hier een seintje willen geven?