Skip to main content

Alleenstaande dame van 86: Vier dagen geen telefoon en dus personenalarmering omdat monteur niet eerder kan worden ingepland, heb gisteren een aantal keer gebeld, ook deze morgen gebeld maar niemand kan hier enige versndering in brengen. Ik begrijp niet dat er voor iemand die afhankelijk is van een medich alarm geen voorrang kan worden verleend éérst komende mogelijkheid de 18e einde van de dag. Zeer triest word ik hier van

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste @TinekeV, welkom! Wat ontzettend hinderlijk dat zij zo lang moet wachten! Het klopt inderdaad dat wij in het weekend geen monteurs sturen. En op dit moment is het ontzettend druk in de monteursplanning. Ik kan hier geen verandering in brengen, al begrijp ik erg goed dat je liever gisteren dan vandaag een monteur had gezien. Mijn excuses hiervoor! 


Beste Marcia,

Wat ik inmiddels, vele telefoontjes later begrepen heb is dat wanneer je een 24/7 abonnee bent, dan betaal je iets extra bij een abonnement dat er dan wel binnen 24 uur actie wordt ondernomen. Wat mij dan erg verbaast is dat zowel de alarmkast leverancier en ook eventuele zorgopvolging waar allemaal per.mnd voor betaald wordt dat niet regelt

Nu maakt deze dame zich nog steeds veel zorgen, dus het kan wel prioriteit krijgen als je maar betaald, droevig bij een abonnement van  75 euro


Is dat dan een abonnement vanuit de leverancier van de personenalarmering? Mij zegt dit namelijk niets 😞. Wij doen altijd onze uiterste best om zo snel mogelijk iemand op locatie te krijgen. Ik kan me heel goed voorstellen dat mevrouw zich grote zorgen maakt, dat neemt toch een stukje zekerheid weg! Ik hoop dat het morgen snel opgelost is. 


...


Nee mevrouw Marcia, dat is het bedrag voor het vaste Analoge KPN abonnement


Dan heb ik het niet goed uitgelegd, excuses. Het ging mij om het 24/7 gedeelte. 

Beste Marcia,

Wat ik inmiddels, vele telefoontjes later begrepen heb is dat wanneer je een 24/7 abonnee bent, dan betaal je iets extra bij een abonnement dat er dan wel binnen 24 uur actie wordt ondernomen.

Is dat vanuit de alarmleverancier het geval? Want voor zover ik weet, maken wij daar geen onderscheid in. 


Beste Marcia,

Dat is mij zaterdag door een verkoop medewerker van de KPN verteld, het is het zogenaamde Bel Vrij Altijd abonnement wat de binnen 24 uur garantie geeft.

Groet, Tineke 


Nee mevrouw Marcia, dat is het bedrag voor het vaste Analoge KPN abonnement

Ok. Ik had mn reactie eigenlijk al verwijderd. Maar het ging dus over de hoogte van het bedrag. 75 euro voor alleen telefoon? Dat is dan wel per 3 maanden hoop ik? Niet per maand toch?


Ik begrijp er nu ook niet meer zoveel van.. Volgens mij klopt er niet veel van wat jou verteld is. Zou je in je forumprofiel onder ‘persoonlijke opmerkingen’ de postcode + huisnummer en klantnummer van de betreffende dame willen zetten? Dan kijk ik graag even mee. 


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt en hoop van harte dat het nu opgelost is. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden.Â