Skip to main content
Antwoord

Na swap V9 geen telefonie meer?

• June 11, 2023
  • 5 reacties
  • 23 keer bekeken

Vandaag mijn V9 omgeruild voor V110 op verzoek kpn, nu doet de vaste telefoonlijn het niet meer .

het omruilen van tel1 naar tel2 helpt ook niet service lampje brandt oranje.

wat nu? oplossing?

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt.

Beste antwoord door Anonymous

Hoi @asselman ,

Wat je kan proberen is het modem te resetten door het resetgaatje 10 seconden in te drukken.

Als dat niet werkt kan je 0800-0402 bellen, roep dan gewoon "storing" -want daar valt dit onder- en je krijgt een medewerker aan de lijn🙂

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• Antwoord
  • June 11, 2023

Hoi @asselman ,

Wat je kan proberen is het modem te resetten door het resetgaatje 10 seconden in te drukken.

Als dat niet werkt kan je 0800-0402 bellen, roep dan gewoon "storing" -want daar valt dit onder- en je krijgt een medewerker aan de lijn🙂

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 11, 2023

dank ik ga bellen

• June 11, 2023

Laat maar weten of het lukt @asselman .Anders kan een moderator het ook altijd voor je uitzoeken, duurt alleen wel wat langer.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 11, 2023

ik heb gebeld en zij hebben een reet uitgevoerd op de telefoonlijn. Hierna werkte het weer dus was het simpel verholpen maar niet zonder kpn.

ciao 

• June 11, 2023

Top.

Fijne dag gewenst, en mocht je ooit weer ergens tegenaan lopen, laat het dan gerust op dit forum weten🙂