Skip to main content

Maandag 28 maart zijn wij overgegaan naar KPN alles in 1 met nummerbehoud bij Vast bellen.

Toen de monteur wegging was volgens hem de telefoonlijn nog niet overgezet; dat zou later diezelfde dag gebeuren. 

Inmiddels zijn we 1,5 week verder, heb ik al 6 keer gebeld met de klantenservice waarbij ik elke keer iets anders te horen heb gekregen. 

  1. dinsdag 29/3:  geduld mevrouw. Vandaag of morgen werkt het.
  2. woensdag 30/3: het kan tot 2 dagen duren (bla bla technisch verhaal)
  3. donderdag 31/3; er is iets niet goed gegaan met het overzetten van de telefoonlijn. Ik zet het door naar de Backoffice. Zij bellen u vandaag terug.
  4. vrijdag 1/4; niet gebeld door de backoffice. Nee, mevrouw! de Backoffice belt nooit dezelfde dag. dat duurt 3 dagen.
  5. maandag 4/4; geen telefoontje gehad; nee, mevrouw. Dat kan kloppen want het duurt 3 WERKdagen. Maar ik zie dat zij u woensdag gaan bellen
  6. woensdag 6/4; ik zie geen ticket? niemand gaat u bellen. U heeft geen vaste telefoon zei u? ik zoek het uit. Na lang wachten het advies gekregen om een klacht in te dienen. Mijn order is nog niet afgerond dus escaleren is niet mogelijk. De klantenservice en Backoffice kunnen niets voor u betekenen.

Ik heb net een klacht ingediend via de website en nu ook hier een reactie in de hoop dat er iemand is die hier wel iets aan kan doen?

We hebben nu al 1,5 week geen vaste telefonie en ons nummer is verdwenen/ onduidelijk of we dit nog terug kunnen halen en bij wie we dan moeten zijn.

Hoe nu verder?

Hoi @Sing29 . Welkom op het forum.

Wat een ergernis! Ik begrijp uit je verhaal dat je ook een klacht hebt ingediend.  Het is in dat geval niet handig dat ik mij er ook mee bemoei.  Hoe en wanneer heb jij de klacht ingediend?


alsjeblieft niet! Liever dat ik geholpen word dan dat ik moet wachten op de afhandeling van een klacht. Het kan wel 10 werkdagen duren voordat ik een reactie krijg en al die tijd hebben wij geen telefonie en slecht werkend internet! (Zie mijn andere topic bij KPN id)

 

De klacht was niet mijn idee, dit werd mij geadviseerd door de klantenservice en heb ik op dezelfde dag als

dit bericht ingediend. Volgens de klantenservice was dit echter de enige manier om alsnog de telefoon aangesloten te krijgen.

 Ik ontdekte dit forum vlak daarna, als ik dit had geweten had ik het eerst hier geprobeerd!

 

 

 


 


@Sing29 Ik zie dat iemand van de klachtenafdeling een notitie heeft achterlaten.  Volgens hem/haar is voip ondertussen succesvol geleverd. Kun jij nu bellen?


Ja, zondag waren we ineens weer bereikbaar! Gelukkig!