Skip to main content

Sinds geruime tijd werkt de nummerweergave op de 2 handsets van de fysic 5720 niet meer. De set is aangesloten op een experiabox v8. Tevens staat in het display van beide telefoons dat de "lijn bezet" is. Resetten van het modem heeft niet geholpen. Ondertussen heb ik gelezen dat dit veroorzaakt kan worden door de experiabox. Moet deze vervangen worden? 

Hallo @Nummerweergave experiabox v8 , als er op het scherm 'lijn bezet’ staat, kun je dan wel bellen en gebeld worden?

Ik lees in de handleiding dat als er ‘lijn bezet’ op het scherm staat een 2e toestel in gesprek is en dat je met het eerste toestel dus even niet kunt bellen.

 

 


Hallo JanD,

Ja, beide telefoons werken verder naar behoren 


Hallo @Nummerweergave experiabox v8 , zie mijn aanvullende reactie in mijn 1e reactie.

Ik zou de telefoons en de basis eens resetten.

 

 


Hoi @Nummerweergave experiabox v8 ,

DIt is een bekend probleem bij de experia box V8.

Je kan hem via de wifimanager omruilen


Ja, dat heb ik natuurlijk allemaal al eens gedaan.......


Ja, dat heb ik natuurlijk allemaal al eens gedaan.......

Oke,

Dus er komt een nieuw modem jouw kant op?

Of werkt de wifimanager niet?


Hoi @Nummerweergave experiabox v8 ,

DIt is een bekend probleem bij de experia box V8.

Lijn bezet is onverklaarbaar omdat beide telefoons niet in gebruik zijn. Mogelijk een defect in de telefoons maar ik begin te geloven dat het een met het ander te maken heeft. Ik had inderdaad al gelezen dat de v8 deze problemen kan hebben maar dat de telefoon ook op poort 2 geprogrammeerd kan worden. De hoogste tijd om contact op te nemen met kpn als ik het goed begrijp.


Hoi @Nummerweergave experiabox v8 ,

DIt is een bekend probleem bij de experia box V8.

Lijn bezet is onverklaarbaar omdat beide telefoons niet in gebruik zijn. Mogelijk een defect in de telefoons maar ik begin te geloven dat het een met het ander te maken heeft. Ik had inderdaad al gelezen dat de v8 deze problemen kan hebben maar dat de telefoon ook op poort 2 geprogrammeerd kan worden. De hoogste tijd om contact op te nemen met kpn als ik het goed begrijp.

ja,

0800-0402 bellen is de juiste stap.


Bedankt voor de hulp. Ik ga maanden contact opnemen. 


Maandag 😀


Welkom bij ons op het forum @Nummerweergave experiabox v8, is het inmiddels gelukt via de telefonische collega's? :slight_smile:


Ja ik krijg een nieuw modem toegestuurd. 👍


Dat klinkt goed, laat je ons weten hoe het met de nieuwe gaat? 


Vandaag het modem ontvangen en het oude terug gestuurd. Prima geregeld bij kpn! Modem geïnstalleerd en alles werkt weer prima! 


Top,Goed om te horen!