Skip to main content

Goedemiddag,

Ik zou graag ook het onbeperkt bellen avond&weekend optie willen afschaffen omdat ik al een jaar of 2 geen gebruik maak van een huistelefoon en daarvoor zit te betalen. Op MijnKPN stond er geen optie om het te wijzigen of stop te zetten dus vandaar  via de forum.

met vriendelijke groet,

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @HOruc63. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat het niet lukt in MijnKPN. Onder het tabblad “Bellen” zou je deze optie te zien moeten krijgen.  Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik zal dan proberen om Bel Onbeperkt Avond/Weekend te verwijderen.


Heb het profiel ingevuld.

Mvg,


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat je het abonnement al hebt gewijzigd en dat Bel Onbeperkt Avond/Weekend op 8 oktober wordt verwijderd. Je hebt hierover per e-mail een bevestiging ontvangen op 4 oktober. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Ik heb helaas nog geen bevestiging gekregen via de mail, maar heb nu inmiddels ook geen wifi internet meer in het hele huis. Geen idee hoe het komt en het was dus geen storing.

mvg 


Ik heb zojuist de bevestiging opnieuw per e-mail naar jou verstuurd. In deze bevestiging staat ook dat jouw verbinding wordt omgezet naar een glasvezelverbinding. Vanochtend heb je een e-mail ontvangen dat jouw verbinding gereed is. Dat betekend dus dat Bel Onbeperkt is verwijderd en dat je de ExperiaBox zal moeten aansluiten op jouw glasvezelkastje in huis. Op deze pagina vindt je een video instructie hoe je de ExperiaBox kan aansluiten op jouw glasvezelkastje. Laat je mij weten of het is gelukt?


Is het inmiddels gelukt om jouw ExperiaBox op het glasvezelkastje aan te sluiten?


Is het inmiddels gelukt om jouw ExperiaBox op het glasvezelkastje aan te sluiten?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het gelukt is. Anders weet je mij te vinden!:blush: