Skip to main content

Wil graag onbeperkt bellen nederland. Op de site selecteert maar vindt het niet terug op mijn overzicht. 

Welkom op het forum. Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.


Heb je nog een ALLES IN EEN of INTERNET + TV + BELLEN abonnement?

Belonbeperkt Nederland is alleen bij een HUSSEL thuis abonnement beschikbaar.

Bij de eerder genoemde heb je wel Belonbeperkt weekend+avond en Belonbeperkt Altijd.

Wil je Belonbeperkt Nederland dan zul je je hele abonnement moeten wijzigen naar Hussel. (via MijnKPN)


Welkom op het KPN forum @fredwijerskpnmobiel1942A. Je wil dus graag het abonnement graag uitbreiden met de extra optie Belonbeperkt Nederland. Via MijnKPN kun je dat zelf regelen. Het is wel zo zoals @PeterG al aangeeft afhankelijk van jouw abonnementsvorm of de optie voor alleen Nederland beschikbaar is. Mocht je er echt niet uitkomen, laat ons dan even weten waar je tegenaan loopt. De KPN Community denkt graag met je mee om tot een oplossing te komen!


Wel vreemd dat je een ander abonnement moet nemen. Wat is dan het voordeel  nog.


Wat is dan het voordeel  nog.

Als je nu, om ook maandag t/m vrijdag overdag zonder extra kosten binnen Nederland te bellen, Belonbeperkt Altijd hebt gaat Hussel met Belonbeperkt Nederland zeker schelen.

Heb je op je mobiel een abonnement dat is afgesloten na september 2017? Dan bel je binnen de bundel zonder kosten naar E.U.-nummers. Dus ook NL.


Wel vreemd dat je een ander abonnement moet nemen. Wat is dan het voordeel  nog.


Een Hussel abonnement kan voordeliger uitpakken maar dat ligt aan de huidige samenstelling van het pakket. Via MijnKPN kun je zonder de bestelling af te ronden kijken of Hussel voordeliger uitpakt. Je maakt nu al gebruik van BelOnbeperkt Altijd?


Mijn pakket bestaat uit 3 in 1, tv, - internet- vaste telefoon. Mobiel is prepay en gebruik het matig van Vodafone. Zit in Hummel ook 3 in 1


Husselabonnementen zijn ook internet en tv met eventueel vaste telefonie. Zou je jouw profiel willen invullen. Kan ik eens voor je kijken wat er mogelijk is.


Zit in Hummel ook 3 in 1

U bedoelt Hussel neem ik aan.

De basis is internet. Daarbij zijn de opties ITV en/of vaste telefoon. Neem je dus internet+TV+vaste telefoon dan is dat vergelijkbaar met Alles in één (wat u 3 in 1 noemt).

Internet is standaard 50/5, maar optioneel te verhogen MITS dat kan op uw adres.

En ITV heeft weer als opties zenderpakketten en opnemen.

En Telefoon heeft als opties Belonbeperkt Nederland en Belonbeperkt Altijd. Die laatste ruim 80 landen.


Husselabonnementen zijn ook internet en tv met eventueel vaste telefonie. Zou je jouw profiel willen invullen. Kan ik eens voor je kijken wat er mogelijk is.

Bedankt voor de moeite. Ik ga zelf onderzoeken wat past bij mijn behoefte.


Bedankt voor de moeite. Ik ga zelf onderzoeken wat past bij mijn behoefte. 


ik zie niet de optie om onbeperkt bellen toe te voegen aan een Hussel Internet 50 Mbit/s in mijn KPN.

Waar moet ik kijken?

Bij producten toevoegen krijg ik alleen de optie om abonnement mobiel en thuis te koppelen.

Thuis gekoppeld maar ik blijf in een cirkeltje rond gaan dan. 


@pjwal wilt u onbeperkt bellen op uw vaste telefoon? Of onbeperkt op uw mobiel? 


Op vaste telefoon. 


Belonbeperkt Nederland is alleen beschikbaar als je een Hussel abonnement hebt.

Met Alles in 1 en “Internet & …. “ is het niet beschikbaar. Dan heb je alleen Belonbeperkt Avond&Weeken en Belonbeperkt Altijd.

Dit zal het dus wel zijn.


Ok dank. Maar in mijn kpn staat hussel. Zal ze eens bellen. 


@pjwal . Heb je een mobiel abonnement? Binnen die bundel bel je al gratis naar vaste en mobiele nummers in Nederland en de EU.


Nee. Voor deze account geen kpn mobiel abonnement. 


Laat ik het dan anders stellen:

heb je überhaupt een mobiel abonnement (bij een provider) ?

Ik neem aan dat je wel al een vast telefoonnummer hebt….

Dan zou in MijnKPN de mogelijkheid tot aanzetten van Belonbeperkt erbij moeten staan.

Producten - Thuis - Middelste kolom onderaan: extra opties voor internet aanpassen (daar staat Belonbeperkt hier erbij)

https://www.kpn.com/shop/internet-opties?referral=mkweb .


Ah. Bij internet. Daar heb ik niet gekeken. Dank!


Ik wist het ook niet. Maar heb me '’te pletter'’ gezocht…. 😁.