Skip to main content

Onbeperkt bellen met andere klanten.

In de folder Even checken … wat het voor u betekent staat vermeld:

“U kunt straks naast XS4ALL-klanten  óók onbeperkt  bellen naar vaste nummers van KPN Consumenten-klanten”.

Nu blijkt uit de nota's van de afgelopen periode dat onderling bellen van XS4ALL-klanten kosten in rekening gebracht worden.

Welkom op het forum @Punt002! Onbeperkt bellen naar alle KPN of XS4ALL klanten bestaat al heel lang niet meer. Wel hebben we onderling gratis bellen voor Hussel klanten. Dit geldt voor mensen die op hetzelfde adres staan ingeschreven en allemaal een KPN abonnement hebben.

Kan je me aangeven waar je gehoord hebt dat alle KPN klanten onderling gratis mogen bellen? 


Dag @Bram_ , vermoedelijk ben je niet bekent met XS4ALL abonnementen:

Wijzigingen betreffende omzetting van XS4ALL klanten naar de systemen van KPN

Onbeperkt bellen met andere klanten

U belt nu kosteloos met andere XS4ALL-klanten die Bellen van XS4ALL hebben. Straks kan dat ook met alle KPN Consumenten-klanten met een regionaal telefoonnummer. Samen zijn dat 1,6 miljoen nummers in Nederland.


@Dicksooo ik zie het ook inderdaad.

@Punt002 ik wil je aanraden toch hiervoor contact op te nemen met XS4ALL. Hiervoor kan je bellen met 020 398 7666. Dit kan op werkdagen van 08:00 tot 20:00 en op zaterdag van 10:00 tot 17:00. Dan kijken we voor je wat er aan de hand is! 


Klantenservice XS4ALL heeft op 01-08-22 een interne ticket aangemaakt want: 

XS4ALL-klanten kunnen na de omzetting ook gratis onbeperkt naar vaste KPN-telefoonnummers dus inclusief ex XS4ALL klanten bellen 

Nu zijn na de omzetting kosten in rekening gebracht.

 


@Punt002 in dat geval sluit ik het topic voor nu. Ik wil er vanuit gaan dat met het ticket dit probleem wordt opgelost. 🙂 Mocht dat niet zo zijn kan je dat altijd hier laten. Dat geldt ook voor het afhandelen van de vergoeding, als deze niet in het ticket wordt meegenomen.