Skip to main content

Goedemiddag,

hierbij wil ik vast bellen opzeggen. Ik wil alleen nog gebruik blijven maken van internet en televisie. De reden voor mijn opzegging is dat ik door gehoor problemen niet meer in staat ben om te telefoneren.

Mijn gegevens vind u in mijn profiel.

Hopelijk heb ik u hierbij voldoende geïnformeerd.

Een moderater gaat dit oppakken.  De wachttijd is een dag of twee. 


Let op, als je dit doet verander je jouw thuis abonnement en ben je KPN Compleet, dan zijn die voordelen ook weg (dubbele data, dubbele belminuten en gratis Plusof ESPN-pakket


Hallo @kleijn46 ,

Je kunt morgen vanaf 8.00 altijd bellen met 0800-0402 om dit te regelen. 

Heb je een ouder abonnement, dan ga je verplicht over naar KPN Hussel. Let op: Dat kan ook nadelen hebben, zoals bv het verliezen van het gratis ESPN-pakket. Denk dus goed na of een overstap naar KPN Hussel voordelig voor jou uitpakt.

 

Heb je al KPN Hussel?  

Bij een KPN Hussel is het mogelijk om de vaste telefoon zelf uit en aan te zetten in MijnKPN

Via de website: 
Inloggen in MijnKPN
Klik op het tabblad “Producten” en kiezen voor jouw internet abonnement
Vervolgens klikken op “Extra opties wijzen of toevoegen” 
Kies voor “Bellen” 

Via de MijnKPN app
Inloggen in de MijnKPN
Klik op het tabblad “Thuis” en daarna op “Bekijk meer opties”
Onder “Mijn extra opties”  kun je klikken op “Meer ontdekken” en dan op “Bellen” 

 

Als dit niet lukt kan je altijd nog contact opnemen met de klantenservice (0800 0402). 😊


Hoi @kleijn46.

Ik mag jouw abonnement niet voor je wijzigen. Hiervoor is direct persoonlijk contact met jou nodig. Daar is het Forum niet geschikt voor.

Je kunt jouw abonnement zelf aanpassen via MijnKPN:

Hallo @kleijn46 ,

Je kunt morgen vanaf 8.00 altijd bellen met 0800-0402 om dit te regelen. 

Heb je een ouder abonnement, dan ga je verplicht over naar KPN Hussel. Let op: Dat kan ook nadelen hebben, zoals bv het verliezen van het gratis ESPN-pakket. Denk dus goed na of een overstap naar KPN Hussel voordelig voor jou uitpakt.

 

Heb je al KPN Hussel?  

Bij een KPN Hussel is het mogelijk om de vaste telefoon zelf uit en aan te zetten in MijnKPN

Via de website: 
Inloggen in MijnKPN
Klik op het tabblad “Producten” en kiezen voor jouw internet abonnement
Vervolgens klikken op “Extra opties wijzen of toevoegen” 
Kies voor “Bellen” 

Via de MijnKPN app
Inloggen in de MijnKPN
Klik op het tabblad “Thuis” en daarna op “Bekijk meer opties”
Onder “Mijn extra opties”  kun je klikken op “Meer ontdekken” en dan op “Bellen” 

 

Als dit niet lukt kan je altijd nog contact opnemen met de klantenservice (0800 0402). 😊


@kleijn46 

Is het inmiddels gelukt via Mijn KPN of 0800-0402? 

 

Hoi @kleijn46.

Ik mag jouw abonnement niet voor je wijzigen. Hiervoor is direct persoonlijk contact met jou nodig. Daar is het Forum niet geschikt voor.

Je kunt jouw abonnement zelf aanpassen via MijnKPN:

Hallo @kleijn46 ,

Je kunt morgen vanaf 8.00 altijd bellen met 0800-0402 om dit te regelen. 

Heb je een ouder abonnement, dan ga je verplicht over naar KPN Hussel. Let op: Dat kan ook nadelen hebben, zoals bv het verliezen van het gratis ESPN-pakket. Denk dus goed na of een overstap naar KPN Hussel voordelig voor jou uitpakt.

 

Heb je al KPN Hussel?  

Bij een KPN Hussel is het mogelijk om de vaste telefoon zelf uit en aan te zetten in MijnKPN

Via de website: 
Inloggen in MijnKPN
Klik op het tabblad “Producten” en kiezen voor jouw internet abonnement
Vervolgens klikken op “Extra opties wijzen of toevoegen” 
Kies voor “Bellen” 

Via de MijnKPN app
Inloggen in de MijnKPN
Klik op het tabblad “Thuis” en daarna op “Bekijk meer opties”
Onder “Mijn extra opties”  kun je klikken op “Meer ontdekken” en dan op “Bellen” 

 

Als dit niet lukt kan je altijd nog contact opnemen met de klantenservice (0800 0402). 😊

 


Het is inmiddels gelukt. Allemaal bedankt voor de support 👌