Skip to main content

Na sinds mei 2021 heen en weer gestuurd te zijn door KPN vanwege mijn glasvezelkabelbreuk, ben ik sinds begin januari overgestapt naar Ziggo. Ik heb Ziggo gevraagd mijn vaste nummer te behouden, echter nu blijkt dat, om welke onduidelijke reden dan ook, KPN mijn vaste nummer niet wil vrij geven. Wederom legt KPN de schuld weer bij een ander. Wel een dure rekening sturen over een maand waar ik geen KPN klant meer was, maar een dienst verlenen ho maar. Als het probleem volgende week nog niet verholpen is, ga ik juridische stappen ondernemen. Ben het goed zat, de “onschuldige” houding van KPN. 

Welkom op het forum @Diana0405! We mogen bij nummerbehoud het nummer niet zomaar vasthouden. Wel kan er een andere reden zijn dat het misgaat. Wat zegt Ziggo over het proces? Zou je verder je profiel in kunnen vullen zodat ik in onze systemen kan zien wat er aan de hand is?


Hallo Bram, wat wil je van me weten? Als ik op je profiel link tik word ik doorgeleid naar mijn KPN profiel, en die is volgens mij volledig ingevuld. KPN beweert dat Ziggo de aanvraag niet goed heeft ingediend, als ik met Ziggo bel zeggen zij dat KPN mijn nummer niet vrij wil geven. Ook krijg ik 2 facturen ad €71 terwijl ik als sinds 10 januari geen klant meer ben bij KPN en Ziggo de overstap al in december aangevraagd heeft. Wat gaat er toch steeds mis bij KPN? 


@Diana0405 ik heb voor je gekeken en zie dat je de vraag ook hebt lopen bij een collega van social media. Ook zie ik dat die collega al stappen heeft gezet om het voor je op te lossen. Het is om verwarring te voorkomen beter om het bij 1 collega te houden. Dan heb je het snelst een oplossing. 


👍