Dit is geen vraag maar een KLACHT!!
In onze wijk wordt glasvezel aangelegd, reden om over te stappen naar KPN.
Op 5 april via overstapservice (van Ziggo) aangemeld bij KPN, zij regelen een probleemloze overstap, zeggen zij.
MAAR intentie was om dat pas bij aansluiting op glasvezel te doen.
Dus als de monteur na afspraak op 11 mei komt is het niet om glasvezel aan te sluiten maar voor aansluiting op oude koperdraadje. Dus toch maar gedaan in veronderstelling dat eea goed geregeld zou zijn.
Meegenomen nr. daarna niet bereikbaar, in MIJNKPN app gekeken, hebben wij een nieuw nr. in staan, dat was niet de bedoeling.
Direct KPN gebeld, dan denk je dat is toch in een paar dagen alsnog geregeld? Kan gebeuren.
Vandaag 20 mei 2022 nog steeds niets geregeld, KPN zegt dat dat pas 31 mei wordt, als glasvezel wordt aangesloten. Dat is nog eens 11 dagen later, wat een waardeloze service.
Ziggo geeft aan dat al bij hen 5 april 2022 de overstap was aangemeld en dat zij het nr hebben vrijgegeven in de daarvoor bestemde applicatie, dus KPN kan het nr daar zo weghalen, kennelijk willen ze dat niet: KPN houdt vol dat zij niets kunnen doen, daar geloof ik niets van.
Ik heb gebeld en ook via de chatbot nagevraagd, zij blijven volhouden dat het 31 mei blijft en het niet eerder kan.
Ik geloof daar niets van, KPN is mi gewoon niet bereidwillig dit zsm te regelen.
Dit terwijl mijn echtgenote op een (onbekend wanneer) oproep voor een transplantatie zit te wachten en dus thuis niet gebeld kan worden.
Als ik dit van tevoren had geweten had ik het anders gedaan.