Skip to main content

Goedemiddag,

Sinds 28 januari probeer ik de verhuizing van mijn schoonouders te regelen, van een vaste telefoonlijn naar aanleun woning met een bestaande glasvezel aansluiting. 
Ondanks diverse malen telefonisch contact lukt het KPN niet om deze order om te zetten naar actie. Waardoor mijn schoonouders (beide 90 jaar) niet kunnen verhuizen naar hun aanleunwoning, omdat ze dan niet kunnen bellen in geval van nood. 
Eerst was het probleem dat de order in het systeem zou staan al een overstap van MTTM (geen idee wat dat is). Die order is gecanceld door een medewerker omdat dat niet goed zou zijn. Daarop zou een nieuwe order in het systeem gezet worden, Dat zou een fluitje van een cent zijn. Helaas na 3 werkdagen wachten nog steeds geen bevestiging ontvangen. 
Telefonisch weer contact gehad, waarbij de klantenservice geen service kan bieden alleen het probleem neerleggen bij een andere afdeling. Zij kunnen niet doorverbinden zeggen ze, waardoor wij als klant weer moeten wachten. 
Toch zijn we teruggebeld, er zou een tijdelijke oplossing komen, apparatuur zou worden opgestuurd en monteur was ingepland. Maar dag voor de aansluiting nog niets ontvangen, daarop weer gebeld. Weer van het zelfde kastje naar dezelfde muur gestuurd, weer kunnen ze het alleen doorgeven aan een andere afdeling.  Diegene aan de telefoon kon zelfs niets terugvinden van de tijdelijke oplossing die ons was geboden. 
Kortom geen service, geen oplossing en de oplossing die ze beloven komen ze niet na. 
Wie heeft een oplossing waardoor mijn schoonouders toch met SPOED aangesloten kunnen worden. Nogmaals het is een bestaande woning met bestaande glasvezel aansluiting, zo ingewikkeld kan het allemaal niet zijn.

Hi @Schotman, welkom hier. 

Wat een naar verhaal. Zou ik mee mogen kijken? 

Zou je je KPN profiel(of dat van je ouders) willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je.