Skip to main content

Wij hebben sinds een week geen vaste telefoon verbinding meer, meerdere keren gebeld met KPN. Zeggen steeds het word binnen 48 uur opgelost. Helaas gebeurt er niks. We betalen er wel maandelijks voor, zijn al jaren te vreden klanten. Alleen komen we er nu niet uit helaas. 

Goedemorgen @B Post en welkom hier op ons forum!

 

Dat schiet natuurlijk niet op dus goed dat je ook via deze weg hier melding van maakt. Indien nog nodig, kijk ik graag eens met je mee. Zou je in dat geval je forumprofiel in willen vullen en kun je (via deze weg) een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?


Hallo Jan,

Ik heb inmiddels mijn forumprofiel ingevuld. Het is nog niet opgelost, dus als u er even naar wip kijken l zou ik dat erg op prijs stellen. 

Alvast bedankt,

Benno Post 


Welk type experiabox heb je?

Heb je die al gereset?

 


Al meerdere keren gereset. Een tijdje terug kwam ik er achter dat, onze vaste lijn is verwisseld met iemand anders. Dus als wij bellen naar onze vaste nummer, dan krijgen we heel iemand anders aan de lijn. Wij kunnen thuis niet bellen, want onze vaste lijn ligt er uit. 


ah,oke.Dan zal het probleem niet bij jou thuis liggen maar bij de KPN kant.

Dat kan @JanZ_ vast wel voor je oplossen.


Al meerdere keren gereset. Een tijdje terug kwam ik er achter dat, onze vaste lijn is verwisseld met iemand anders. Dus als wij bellen naar onze vaste nummer, dan krijgen we heel iemand anders aan de lijn. Wij kunnen thuis niet bellen, want onze vaste lijn ligt er uit. 

Bedankt voor de toelichting @B Post  en ook voor het aanvullen van je forumprofiel!

 

Zou je eens willen kijken of je nu weer kunt uitbellen met je vaste telefoon? Waar ik dan vooral benieuwd naar ben, is met welk telefoonnummer je in dat geval uitbelt. Je oorspronkelijke nummer eindigt op 481 en als ik het goed begrijp, krijg je iemand anders aan de lijn wanneer je je eigen nummer belt. Ik vermoed dat jij nu dan het nummer hebt van de persoon die je aan de lijn krijgt wanneer je het nummer belt dat eindigt op 481. 


Goedemorgen @B Post , ik had al een tijdje niks meer van je gehoord maar was nog wel even benieuwd naar de stand van zaken; ik hoop dat het probleem inmiddels is verholpen! Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn dan hoor ik dat natuurlijk ook graag.