Sinds een tijdje, misschien wel iets van een week, ben ik niet meer goed bereikbaar via mijn (klassieke) vaste lijn. Heb de probleem ‘wizzard’ doorlopen, echter helpt dat niet, en moest ik uiteindelijk zelfs zelf een internet probleem oplossen i.v.m. wijziging van de ip range van 192.168.1 naar 192.168.2, na de modem reset, maar daar moest ik eerst achter komen. Trouwens gaat die ‘wizzard’ meer over een telefoon die op de modem is aangesloten, terwijl ik, met een splitter, op de klassieke vaste lijn zit.
Las iets over een nieuwe update "V10A Update: Extra Wifi [v5.00.56_build503]”, deze heb ik ook. Wat mij is opgevallen, is dat als ik de modem reboot, dat mijn vaste lijn wel even beschikbaar is, echter stort die dan vaak wel een beetje. Bij het naar mij gebeld worden, als dit probleem optreed, lijkt er snel te worden opgenomen met gekraak waarna de verbinding wordt verbroken.
Zou dit iets met deze update te maken kunnen hebben? En is het mogelijk om terug te gaan naar de vorige versie? Die hele extra wifi zat ik niet op te wachten. Herkennen anderen misschien ook dit probleem?