Hoi KPN, sinds mijn verhuizing 2 sept heb ik geen vaste telefoon. als ik deze gebruik krijg ik een bezet toon, ook als ik het nummer bel, bezettoon. Ook wanneer er geen telefoon is aangesloten. Telefoon is rechtstreeks aangesloten op jullie modem.
Hall9
Succes.
Â
HoiÂ
Â
Als het nog steeds niet werkt, neem telefonisch contact op via 0800-0402. Of vul je forumprofiel aan met je andere adres. Want op de huidige kan ik (nog) niets (meer) vinden. En het klantnummer dat je hebt ingevuld is specifiek het abonnementsnummer van je tv en daar kan ik niet op zoeken Reageer even weer als je dit ingevuld hebt. Â
HoiÂ
Â
Als het nog steeds niet werkt, neem telefonisch contact op via 0800-0402. Of vul je forumprofiel aan met je andere adres. Want op de huidige kan ik (nog) niets (meer) vinden. En het klantnummer dat je hebt ingevuld is specifiek het abonnementsnummer van je tv en daar kan ik niet op zoeken Reageer even weer als je dit ingevuld hebt. Â
Â
Telefonisch opgelost.Â
Goed om te horen,
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.