Vanaf 27 januari al storing van tv en telefoon. Dame van 80 jaar heeft al die tijd tijd geen tv en is niet bereikbaar per telefoon. Wat is de status? Hoe lang duurt dit nog?
Goedenavond
Ik heb het profiel ingevuld namens mijn moeder.
Ik heb het profiel ingevuld namens mijn moeder.
Dankjewel
De verwachte eindtijd van de storing is 00.00 vannacht en hopelijk wordt dit ook gerealiseerd! Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, laat ons dit morgen dan vooral weten zodat we er dan dieper in kunnen duiken. Excuses voor het ervaren ongemak, ik kan me zo voorstellen dat dit voor een dame op die leeftijd heel erg naar is :(
Dank je wel voor je reactie Jan. De eindtijd wordt nu al een aantal dagen iedere keer opgeschoven, zonder verdere uitleg over wat het probleem is. Dat zou ik nu eigenlijk ondertussen wel willen weten. Kun je dat nu al voor mij uitzoeken?
Dank je wel voor je reactie Jan. De eindtijd wordt nu al een aantal dagen iedere keer opgeschoven, zonder verdere uitleg over wat het probleem is. Dat zou ik nu eigenlijk ondertussen wel willen weten. Kun je dat nu al voor mij uitzoeken?
Zeker, mocht het morgen nog steeds niet zijn verholpen dan horen we dat graag en dan duiken we hier dieper voor je in
Dan wacht ik het af tot morgen.
De oplossing van de storing is weer vooruit geschoven. Dit gaat nu al vanaf vrijdag zo. Het is nu dinsdag. Ik krijg graag een concreet antwoord.
Hoi
Dag Jan, we hebben inmiddels bericht gekregen dat de storing is opgelost. Helaas lukt het nog niet de radio, telefoon en tv weer werkend te krijgen. Ik vind het heel vervelend allemaal.
Hoi
Uiteindelijk hebben we met behulp van de helpdesk een update uit kunnen voeren waardoor we de tv en telefoon weer aan de praat kregen. Het werkt weer, dank voor de support.
Uiteindelijk hebben we met behulp van de helpdesk een update uit kunnen voeren waardoor we de tv en telefoon weer aan de praat kregen. Het werkt weer, dank voor de support.
Fijn om te lezen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.