Skip to main content

Zwaar teleurgesteld in KPN. Abonnement van mijn vader opgezegd. Bevestiging ontvangen via de mail. Ik ontvang een herinnering met een dreiging van incasso. Al 3 x gebeld en per keer meer dan 1 uur aan de lijn om tot de conclusie te komen dat backoffice achterstand heeft en dus abonnement niet is beĆ«indigd. De allervriendelijkst dame wil dit alsnog doen , maar ik moet wel de kosten betalen. Of ze per mail Jan bevestigen dat abonnement is beĆ«indigd is het antwoord nee. Ze kanĀ niets toevoegen in systeem. Wat een organisatie. Laat dhr Mol, directeur klantenservice zelf eens achter de telefoon gaan zittenā€¦

Ā 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic.Ā 

Overigens wacht ik nog steeds op de allervriendelijkste dame, dus wellicht is het abonnement van mijn lieve demente vader nog steeds niet beĆ«indigd. Mss ook het belscript aanpassen dat je iemand niet 20 minuten in de wacht kan zetten.Ā 


Beste @APDW, welkom! Wat ontzettend rot om te lezen dat dit zo moeizaam verloopt. Hoe staat het er nu voor? Is alles inmiddels opgezegd en belangrijker, krijg je het teveel betaalde bedrag terug?