Skip to main content

Helaas moet ik bij KPN minsten 1x per week de meterkast in om de zaak te resette Wifi of Modem daarbij kan ik al weken niet vast gebeld worden zelf kan ik wel vast bellen. Vandaag 2 uur iemand van KPN aan de lijn gehad voor de telefoon kwestie Niet gelukt alleen mij TV lag er weer uit ,FF kijken of we dit weer opgelost krijgen . Toen legde hij de hoorn neer. tuut tuut en kon ik weer opnieuw bellen weer iemand anders die zei je moet de wifi mee de meterkast innemen en dan opnieuw opstarten ,Oke dat werkte maar mijn telefoon werkt nog steeds niet .Ik heb een andere telefoon geprobeerd maar die deed hetzelfde. Ja superhandig zon klein zakelijk abonnement. 3 jaar ellende.

Welkom op het forum @wiel heemskerk!

Wil je in dit geval je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dit klinkt namelijk alsof er toch iets mis is met de verbinding naar de woning. 

Heb je ook nog wat meer informatie voor me over je apparatuur thuis? En laat je weten welk type telefoon je hebt?


Hi @wiel heemskerk! Ik zie dat je je profiel hebt ingevuld. Ook zie ik dat er een ticket is aangemaakt waarin wordt aangegeven dat per 25 januari alles is opgelost. Wil je dat hier nog bevestigen? 


Nou de monteur zei dat er een slecht signaal van buiten kwam en zou een grondploeg gestuurd worden of het aan de kabel buiten lag .De afspraak was gemaakt donderdag  26 Januari tussen 8 en 2 uur Maar KPN belde dat alles verholpen was. Maar onder tussen heb weer een keer alles kunne resetten.

Nu heb ik het volgende probleem de tv slaat af en toe woorden overslaat net of het beeld ff stil staat. Had ik eerder ook al een keer toen heb ik modem opnieuw gereset en was het weer weg. Het blijft een probleem verbinding.


@wiel heemskerk in dit geval wil ik toch verzoeken 0800-0403. Je hebt een kleinzakelijk abonnement bij ons. Dit betekent in dit geval dat je een aparte afdeling voor kleinzakelijke service hebt. 

Ik kan eventueel aansturing voor je doen, maar ik wil geen kansen missen in het geval de afdeling kleinzakelijk meer mogelijkheden voor je heeft.Â