Skip to main content

waarom moet alles zo moeilijk? ik heb een simpele vraag over vast bellen maar het lijkt wel of dat niet mag of kan.. heb nu al 3x een foum aan proberen te maken.. hebben jullie niet simpel e mail adress? die van mij weten jullie ook steeds te vinden.

Hallo @vootke ,

Je kunt jouw vraag gewoon hier stellen. 

KPN is inderdaad niet bereikbaar per e-mail.

Maar wel per chat! 

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Bellen is ook mogelijk via 0800-0402.



U hebt aangegeven uw factuur per e-mail te willen ontvangen. Wij hebben echter nog geen bevestiging ontvangen dat wij uw juiste e-mailadres hebben. Uit veiligheidsoverwegingen versturen wij geen vertrouwelijke informatie naar onbevestigde e-mailadressen.

 

Bevestig uw e-mailadres

Zodra u uw e-mailadres bevestigt in MijnKPN, ontvangt u uw factuur voortaan per e-mail. Ga hiervoor naar kpn.com/mijnkpn. Log in en ga naar ‘mijn gegevens’ en ‘mijn account’ om uw e-mailadres te bevestigen.

voor een vaste lijn heb je en kun je geen mijn kpn aanmaken ik krijg nu al jaren regelmatig dit kut mailtje en niemand die het kan oplossen omdat er GEEN klantenservice is bij kpn. 

zeker niemand die het snapt.. want wie heeft er nu alleen vast bellen…

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 


Hi vootke, welkom hier. 

Noordzee legt dit goed uit. Wat is precies je vraag? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken. 

Ik hoor graag van je. 


done. maar je hebt er niks aan. ik heb mijn duidelijke vraag al opnieuw gesteld onder de rubriek waar het paste. 

en ik was niet de enige (al jaren) met de vraag. 


@Alex_P @Noordzee . leuk al die meldingen in mijn mail maar voorlopig weet ik nog niks. 


@vootke


Jouw vraag in dit topic over het e-mailadres van KPN (wat er dus niet is) is beantwoord. 

Je hebt er zelf voor gekozen om in een ander topic jouw nieuwe vraag te stellen. Dit topic kan wat mij betreft dan afgesloten worden. 
 

Dan ga je in dat andere topic een antwoord krijgen. Maar niet van mij, want ik heb daar geen antwoord op. 


dat is wat ik bedoel.. dit werkt niet dit is geen klanten service


@vootke

Ik zie nu dat de webcare jouw andere topic verplaatst heeft naar dit topic. 

Alex zal er verder op terugkomen, ik werk niet bij KPN en kan niets met jouw nieuwe vraag om een e-mailadres te registreren bij KPN. 

 


Zeker. Ik help graag. Het is mij echter niet geheel duidelijk wat je vraag is en wat er precies moet gebeuren? Je krijgt geen e-mail dat je factuur klaarstaat? Iets anders? 


Vootke, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


kijk en daarom werkt dit dus niet.. ik verwacht een seintje als iemand reageerd. kijk heel toevallig door deze topic en zie nu heel toevallig je antwoord of vraag. 

Geachte heer/mevrouw,

U hebt aangegeven uw factuur per e-mail te willen ontvangen. Wij hebben echter nog geen bevestiging ontvangen dat wij uw juiste e-mailadres hebben. Uit veiligheidsoverwegingen versturen wij geen vertrouwelijke informatie naar onbevestigde e-mailadressen.

 

Bevestig uw e-mailadres

Via kpn.com/vastbellen kunt u opnieuw uw e-mailadres bevestigen. Ontvangt u uw factuur liever op een ander e-mailadres, dan kunt u dit ook via het formulier regelen.

 

Wilt u meer informatie?

Kijk voor meer informatie over uw factuur en betalen op kpn.com/factuur.

 

deze mail krijg ik dus steeds en het lukt dus niet. omdat ik alleen vast bellen heb van kpn.dus ik krijg al jaren geen overzivht en ook geen faktuur in mijn mail omdat ik niet kan bevestigen... 


@Alex_P  anders weet je het niet..

 


@vootke Maar wat is nu precies je vraag? Waar kan ik je bij helpen?


@Alex_P

vootke heeft analoge PSTN aansluiting (alleen telefoon dus). Wil graag de 2-maandelijkse factuur per email gaan ontvangen; krijgt 'm nu op papier.


Ik snap het nu, dankjewel Peter. 

@vootke Dit kun je zelf hier regelen. Doe dit wel als je in de buurt ben van je telefoon, je wordt dan namelijk gebeld met een verificatiecode die je nodig hebt om dit aan te passen. 

Lukt het zo? 


en weer krijg ik geen bericht en zie dit toevallig.. 

ik ga het deze week proberen. 

bedankt @Alex_P en @PeterG  voor zover.Â