Skip to main content

Kan ik mijn vast telefoon nummer houden en doorschakelen naar mijn mobiel. Ik will geen geen fysieke telefoon of internet of tv thuis?

Dat is geen probleem als je een Internet abonnement met telefoon hebt.


Hi @Cees van Rijn, een telefoontoestel is niet noodzakelijk voor het behouden van een vast telefoonnummer, het maakt niet uit of je die wel of niet aan hebt gesloten Wat wél noodzakelijk is: je nummer kan alleen bij ons ondergebracht zijn als onderdeel van een abonnement. Het is dus niet mogelijk om een nummer actief te houden zonder dat je hier abonnementskosten voor betaalt. 

Hoe is je situatie precies? Waarom zou je je abonnement stop willen zetten maar je vaste nummer wel willen behouden? Mocht dit zijn omdat je met je abonnement voor thuis over wilt stappen naar een andere aanbieder, dan wil ik graag aangeven dat het mogelijk is om je nummer mee te nemen als je van aanbieder wisselt :slight_smile:


Je kan ook je nummer porteren naar bijvoorbeeld Cheap Connect, die kun je vanuit elke internet verbinding gebruiken, heb je voor de rest geen eigen vaste verbinding nodig.