Skip to main content
Antwoord

Vast telefoonnummer verwijderen uit pakket

• November 23, 2021
  • 13 reacties
  • 425 keer bekeken

Beste KPN,

overal heb ik gezocht, maar ik kan mijn vast telefoonnummer niet zelf verwijderen. Voor iets dat ik niet meer heb is zelfs €2 teveel per maand.

Kunnen jullie dat voor mij regelen?

Groeten van Marlies.

Beste antwoord door peter-keetfm

@marlies2 

Als je in mijn kpn kijkt en dan onder

(Telefoonnummer bestellen of overzetten)

Krijg je een telefoonnummer die moet je bellen:

Neem contact op met de klantenservice voor het behouden of wijzigen van vaste telefoonnummers op 0800-0402 (24/7, gratis bereikbaar).

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

• November 23, 2021

Dan kan normaal via mijnKPN. Dit lukt niet?

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 23, 2021

Heb alles uitgeplozen.. tenzij ik iets over het hoofd gezien heb, maar dat lukt mij niet.

• November 23, 2021

Laat u gegevens achter in het profiel, zodat een medewerker voor u aan de slag kan gaan.

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 23, 2021

Naam, adres, postcode, klantnummer.. Zijn deze gegevens voldoende?

• November 23, 2021

Aan de telefoon wel maar ik zou het klantnummer voor de zekerheid ook even toevoegen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 23, 2021

Beste Jeroen, het klantnummer heb ik ingevoerd. Alles in orde nu?

• November 23, 2021

Ja, medewerkers krijgen nu toestemming om in u dossier te kijken en dit voor u aan te passen. Ze zullen mogelijk nog vragen of u het nog steeds wil omdat u ook direct u telefoonnummer kwijt bent.

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 23, 2021

Dank je wel Jeroen, ik wil mijn vaste telefoonnummer graag kwijt. Ik doe er toch niets meer mee.

Groeten van Marlies.

• November 23, 2021

Het kan even duren maar binnen 2 a 3 dagen moet dit opgepakt worden. Ik neem aan met die twee euro dat het om een Hussel abbonement gaat?

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 23, 2021

Ja Jeroen, dat is zo.

peter-keetfm
Wijsgeer
  • Antwoord
  • November 23, 2021

@marlies2 

Als je in mijn kpn kijkt en dan onder

(Telefoonnummer bestellen of overzetten)

Krijg je een telefoonnummer die moet je bellen:

Neem contact op met de klantenservice voor het behouden of wijzigen van vaste telefoonnummers op 0800-0402 (24/7, gratis bereikbaar).

• November 23, 2021

Als dat zo is dan heb ik u verkeerd voorgelicht. Bellen is wel sneller. :slight_smile:

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • November 25, 2021

Als dat zo is dan heb ik u verkeerd voorgelicht. Bellen is wel sneller. :slight_smile:

De hulp wordt niettemin zeer gewaardeerd @Jeroen Ruiter ;-) 

Het is inderdaad wel zaak om even te bellen als je iets wilt opzeggen @marlies2 . Dat kunnen we via deze weg niet, helaas. (dat heeft te maken met privacychecks, die we hier niet kunnen doen)