Skip to main content

Beste KPN,

overal heb ik gezocht, maar ik kan mijn vast telefoonnummer niet zelf verwijderen. Voor iets dat ik niet meer heb is zelfs €2 teveel per maand.

Kunnen jullie dat voor mij regelen?

Groeten van Marlies.

Dan kan normaal via mijnKPN. Dit lukt niet?


Heb alles uitgeplozen.. tenzij ik iets over het hoofd gezien heb, maar dat lukt mij niet.


Laat u gegevens achter in het profiel, zodat een medewerker voor u aan de slag kan gaan.


Naam, adres, postcode, klantnummer.. Zijn deze gegevens voldoende?


Aan de telefoon wel maar ik zou het klantnummer voor de zekerheid ook even toevoegen.


Beste Jeroen, het klantnummer heb ik ingevoerd. Alles in orde nu?


Ja, medewerkers krijgen nu toestemming om in u dossier te kijken en dit voor u aan te passen. Ze zullen mogelijk nog vragen of u het nog steeds wil omdat u ook direct u telefoonnummer kwijt bent.


Dank je wel Jeroen, ik wil mijn vaste telefoonnummer graag kwijt. Ik doe er toch niets meer mee.

Groeten van Marlies.


Het kan even duren maar binnen 2 a 3 dagen moet dit opgepakt worden. Ik neem aan met die twee euro dat het om een Hussel abbonement gaat?


Ja Jeroen, dat is zo.


@marlies2 

Als je in mijn kpn kijkt en dan onder

(Telefoonnummer bestellen of overzetten)

Krijg je een telefoonnummer die moet je bellen:

Neem contact op met de klantenservice voor het behouden of wijzigen van vaste telefoonnummers op 0800-0402 (24/7, gratis bereikbaar).

 

 


Als dat zo is dan heb ik u verkeerd voorgelicht. Bellen is wel sneller. :slight_smile:


Als dat zo is dan heb ik u verkeerd voorgelicht. Bellen is wel sneller. :slight_smile:

De hulp wordt niettemin zeer gewaardeerd @Jeroen Ruiter ;-) 

Het is inderdaad wel zaak om even te bellen als je iets wilt opzeggen @marlies2 . Dat kunnen we via deze weg niet, helaas. (dat heeft te maken met privacychecks, die we hier niet kunnen doen)