Skip to main content

Goededag,

Ik hoop dat mijn probleem / vraag bij het juiste topic wordt geplaatst.

We hebben een draadloze vaste telefoon (DECT) en daarnaast een bedrade vaste telefoon. Het gekke is dat de draadloze DECT niet altijd goed werkt: we kunnen wel naar buiten bellen, maar kunnen niet gebeld worden. De telefoon gaat 1x over en dat is het. Degene die belt hoort verder niets. De bedrade telefoon doet het daarentegen wel goed. We hebben een abo Interactieve TV (glasvezel) en een Experiabox V10. Hoe kunnen we dit probleem oplossen, zodat we zonder problemen de DECT telefoon kunnen gebruiken? Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Hendrik

 

Hallo @Hendrik53 je zou de handset en het basisstation eens een fabrieks-reset kunnen geven.

Zie daarvoor de handleiding en/of de website van de fabrikant.

Succes.

 


Hallo Jan,

Bedankt voor uw reactie. We gaan het proberen.

 


Hoi @Hendrik53. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw vaste telefoon niet altijd goed werkt. Ik zie dat JanD al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Heb je jouw vaste telefoon inmiddels al gereset en is het probleem daarmee verholpen?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat een reset het probleem heeft verholpen. Als je onze hulp toch nog kan gebruiken, dan weet je ons te vinden!😉