Skip to main content

Mijn vaste lijn is al maanden onbruikbaar, hij geeft de ingesprektoon, zowel bij uitbetalen als bij gebeld worden. 

Alle hulpprogramma's doorlopen: modem resetten, poorten wisselen, kabels en aansluitingen en toestel controleren. 

 

Wat nu? Kan geen medewerker bereiken. 

Hi @IngridvE! Die storing duurt wel lang. Als je een mobiel toestel hebt kan je bellen met 0800-0402.

Als dat niet lukt, zou je dan je profiel willen invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan kijk ik voor je wat er nodig is om het op te lossen. 


Heeft u al eens een ander toestel geprobeerd? Bij voorkeur gewoon een simpel ding...

 


Ik heb helaas geen ander toestel om te proberen. De set die ik nu heb doen het allebei niet. 


Hallo Bram, ik heb mijn profielnr gevuld. Heb je zo voldoende om mee te kunnen kijken?

 

Het telefoonnummer 0800-0402 had ik al geprobeerd maar dan krijg ik als oplossing een SMS naar oa het resetten van het modem en dat had ik ook al geprobeerd  

Op ander forum las ik dat dit vaker voorkomt en dat de KPN zelf een handeling moet uitvoeren, dat ik dit niet zelf kan. 

 

Ik hoor het graag, bedankt


Onder normale omstandigheden zal bij geen telefoon aangesloten bij bellen naar dat nummer de telefoon gewoon over lijken te gaan.

Dus stekkertje even lostrekken voor de definitieve test.


Hallo KPN?


@IngridvE het reageren duurt hier soms wat langer. Dat is door de werkwijze van het forum. Verder zal 0800-0402 inderdaad vaak eerst die instructie geven. Als je daarna nog een keer contact opneemt hoort het systeem te weten dat je al gebeld hebt. En je met een medewerker door te verbinden. 

Ik heb het telefoonnummer opnieuw in je modem gezet. Daarbij is ook een reset van het modem nodig geweest. Excuus daarvoor. Wil je eens kijken of het weer lukt te bellen? Als dat niet zo is, bevestig dan nog even dat je telefoon is aangesloten op poort “Phone 1”.


@Nick83 beetje off-topic. Maar dat toestel is misschien simpel, maar werkt prima. Precies die stond 18 jaar geleden bij mijn ouderlijk huis in de woonkamer. Als ik een vriendje of vriendinnetje wilde spreken dan was dat het toestel waarmee ik het deed. Bedankt voor het helpen ophalen van de goede herinneringen. 😉


We kunnen weer bellen en gebeld worden!  Hartelijk dank voor het oplossen!


@IngridvE super blij dat te horen! 😊