Skip to main content

Mijn vaste lijn staat doorgeschakeld naar mobiel met *21*. Normaal gesproken krijgt iemand als ik niet opneem dan de voicemail van mijn mobiele telefoon, maar nu komt er na lang overgaan melding dat voicemail niet is ingeschakeld. Hoe kan ik dit verhelpen? 

Hoi @Elkek08, welkom bij ons op het forum, Als iemand vanaf het vaste nummer wordt doorgeschakeld wordt krijgt diegene geen voicemail van je mobiele nummer dus. Weet je of de voicemail wel werkt als iemand jouw mobiele nummer direct belt en je niet opneemt? Het kan zijn dat het los staat van de doorschakeling en dat het aan de voicemail zelf op het mobiele nummer ligt. Als je dat nog niet hebt getest, zou je dat kunnen proberen?


Hi @Jasper, dank voor je reactie! Heb ik geprobeerd, en de voicemail van de mobiel werkt gewoon. Ik heb het nu opgelost door de voicemail van de vaste lijn in te schakelen en door te laten sturen naar e-mail. Dat werkt fantastisch! 


Dat is ook een oplossing inderdaad. goed om te lezen dat het fantastisch werkt op deze manier! 

Als we via deze weg nog iets voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden.