Na het aansluiten van mijn nieuwe apparatuur wilde ik weer mijn vaste telefoon in de wandcontactdoos in de woonkamer gaan gebruiken, maar de lijn bleef dood. Volgens de klantenservice moest ik daarvoor een ander (ISDN?) abo afsluiten à €36,- p. mnd. Ik ben juist weer terug gegaan naar KPN om niet meer de telefoon in de meterkast te hebben. Op de website dat je gewoon de aloude stekker in de wandcontactdoos kunt doen, nergens staat iets over een extra abo. Heeft iemand dat ook mee gemaakt en/of daar een oplossing daarvoor. Alvast bedankt, Evelyne
Beantwoord
Vaste telefoon aansluiten lukt niet
Beste antwoord door PeterG
Als je nú weer bij kpn bent werkt de vaste telefoon alleen nog met een modem ertussen.
Direct in de muur lijkt dan dood omdat er geen spanning en kiestoon meer op staat maar een internet (dsl) signaal. Sluit het modem dus aan op die aansluiting (dsl van het modem) en de telefoon op phone 1 op het modem.
Andere varkenssnuiten niets op aansluiten. Want dan wordt het VDSL signaal verstoort. En werkt telefoon via het modem ook niet.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.