Skip to main content

Goedendag, 

 

Ik wil mijn abonnement voor vast bellen afzeggen. Dit is v KPN. Helaas wordt het nergens nergens herkend bij KPN. Mijn klanten nummer levert ook niets op. 

Graag uw hulp.

 

Groet zevier 

 

 

Goedemiddag @Elszevier, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat lastig dat het je nog niet gelukt is om je vast bellen abonnement op te zeggen. Is het een los abonnement voor bellen of zit het als product optie bij je abonnement in? Indien dat laatste het geval is en je er extra voor moet betalen op het moment, dan kan je het uitschakelen in MijnKPN. Indien het geen extra optie is dien je jouw abonnement te wijzigen naar een nieuwer product, KPN Hussel. Hier kan je ervoor kiezen om je vaste nummer op te zeggen. En is het wel een los abonnement voor vast bellen? Dan dien je zelf even te bellen via 0800-0402 om het op te zeggen!


Heb je vast bellen i.c.m. internet van KPN?

Dan zit het mogelijk in je abonnement “Alles-in-1”. Daar maakt het vast onderdeel van uit en kan er dus niet uit; bij dit abo worden alleen gesprekskosten gerekend. Telefoon niet meer gebruiken: nummer alleen inkomend houden of stekker (phone 1) uit het modem halen. (als iemand belt hebben de de overgangstoon, maar neem je in dat geval niet op).

Heb je al een abonnement “Internet + bellen + TV”. Dan is bellen een optie en kan je dat uitzetten via je MijnKPN Account. Dit geldt ook voor de Hussel abo’s die er sinds okt. 2019 zijn. Bij deze 2 abonnementen is € 2 in het abo voor de vaste telefoon (excl. gesprekskosten dus).


Hoi @Elszevier, we hebben niets meer van je gehoord. Is het nog gelukt je telefonieabonnement op te zeggen?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!