Skip to main content

Hallo allemaal,

Als je op KPN inlogd zorgen ze er DIRECT voor dat jij je enorm dom gata voelen.
Echt wat een enorm vervelende website zeg.
Ik heb net mijn Firewall ingericht DMZ zone aangemaakt mijn NAS compleet ingericht met MYSQL enz enz

Nu probeer ik al meer dan een uur om van mijn vaste telefoon af te komen, ik gooi al maanden E 2,= per maand weg en dat is gewoon zonde

We hebben niet eens meer een telefoon in huis (behoudens onze mobiele telefoons) dus vast telefoneren is echt geen optie meer.

Ik ben ik denk serieus vijf kwartier bezig om het er af te halen nou nou zoals hier boven aangegeven ik ben redelijk technisch maar op deze website domweg een vast telefoonnummer opzeggen is echt een nachtmerrie

Dus ik was net aan het denken, wat doe ik nu, nou als laatste probeer ik het forum als dat niet lukt stap ik over op een andere provider.

Ik stoor me MATELOOS aan het feit dat je niet eens even een mailtje kunt sturen mensen ik wil die dienst opzeggen, dit is mijn klantnummer en dit zijn de laatste drie cijfers van de bankrekening 

En die ergenis  heb ik al langer en nu dit er bij, ik stop met zoeken waar ik het uit kan zetten, wacht nog 5 dagen als ik dan mijn vaste telefoon niet opgezegd heb ben ik weg bij KPN

Ik ga me niet langer zo ergeren aan een zo’n simpel iets.

Echt kunts om je website zo te bouwen dat je dat niet eens even in je standaar overzicht aan en/of uit kunt zetten, echt super onvriendelijk.

Sorry dat ik niet zo vriendelijk ben maar KPN heeft me echt gefrustreerd.

Dank voor elke tip

Groetjes

 

Heb je een Hussel abonnement of een ouder variant?


Dank voor de reactie heb Hussel volgens veel voorkomende vragen kun je het daar met een klik verwijderen maar het zal duidelijk zijn heb die klik niet gevonden


Hallo @Sjors1234 ,

Wil je niet langer wachten? Bel of chat dan met KPN. 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. Doordeweeks tussen 8.00 en 20.00. Op zaterdag tot 17.00.

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 


Bij Hussel zou het makkelijk moeten kunnen inderdaad, ik vermoed dat er iets mis is, misschien een oudere order blijven hangen waardoor het niet lukt, bij haast is bellen dan sneller, hier kunnen ze geen diensten meer opzeggen, kan alleen via de KS ivm de controle vragen en privacy.

Nr staat hierboven.😉