Skip to main content

Ik zou graag de vaste telefoon uit mijn KPN contract willen halen. 

Ik betaal nu, zo blijkt, €2 per maand voor een vast nummer. Best jammer gezien ik al meerdere jaren geen vaste telefoon heb. Echter bij het aanpassen van mijn contract kan ik wél de TV optie uitzetten, maar de vaste telefoon kan ik alleen uitbreiden met onbeperkt bellen. 

 

Beide (TV én Telefoon) gebruik ik niet en zou ik daarom willen opzeggen. De chat heeft geen medewerkers meer zo blijkt en ik ben momenteel niet in staat om te bellen. Hoe krijg ik dit opgelost?

Hallo @Zilverdael80 als je (tijdelijk) niet kunt bellen kun je ook Facebooken of Twitteren met KPN.

Als je een Hussel-pakket hebt kun je e.e.a. ook in MijnKPN opzeggen door de vinkjes bij de bewuste pakketten te verwijderen, dan zeg je dus in feite op en moet je na bevestiging door KPN nog wel even netjes de tv-decoder inclusief netvoeding retour sturen.

 

 


Helaas zijn die vinkjes waar je op doelt niet aanwezig bij het wijzigen van het contract. 

Sterket nog, om TV uit te zetten moet ik eerst mijn bundel aanpassen van 200MBit naar 100MBit voordat de opties zichtbaar worden. 

Daar kan ik dan inderdaad TV uitzetten, maar de vaste lijn niet. 

 


Hallo @Zilverdael80 door géén vinkje te zetten bij telefoonnummer bestellen of overzetten kan het zijn dat je nummer gedeactiveerd wordt, maar dat weet ik niet zeker. Contact opnemen met KPN blijft toch het beste.

Succes.

 


Tv kun je inderdaad zelf opzeggen. Telefoon niet . Dat moet telefonisch (!)


Tv kun je inderdaad zelf opzeggen. Telefoon niet . Dat moet telefonisch (!)

Inderdaad. Dat. Als je zelf niet kunt bellen dan een telefoon lenen ofzo. Het nummer is gratis dus je jaagt anderen niet op kosten noch verbruik van hun bundel. Als je een ander laat bellen omdat je fysiek zelf niet kan bellen zorg dan wel dat je in de buurt bent.

Het gratis nummer van kpn is 0800 0402
Je kunt ook het gewone nummer bellen: 06 1200 1200 (gebruikelijke kosten)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.


Hoi @Zilverdael80 . Is het nog gelukt? Heb je telefonisch contact gehad?