Skip to main content

Ik zal niet uitwijden maar ben ontzettendĀ  boos en teleurgesteld in kpn ik zit vanaf 28 juni zonder vaste telefoon die niet kon worden aangesloten omdat ik verhuist ben en daar bleek dat de glasvezel kabel stuk is inmiddels heb ik nu pas anderhalve week internet maar nog niet mijn vaste telefoon.

Ik vind dan ook dat ik daar compensatie voor moet krijgen omdat ik 15,- per maand betaal en er geen gebruik heb kunnen maken .

Het internet is mij verzekerd dat ik daar compensatieĀ  voor krijgt volgende maand ik ben benieuwd.

Heb ik recht op compensatieĀ  ik heb een mobiel maar alleen met prepaid ook van kpn

Vergoeding kun je zelf hier aanvragen

Ā 

Hoe was die telefoon aangesloten in je oude huisĀ  ook in het modem?

Welk modem is dat en brand er een telefoonlampje op?


Ik had op het andere adres met zo'n aparte stekker en ik een modemĀ HMB 2260 met het rode knopje boven op.


En hoe vraag ik dan vergoeding aan ik zie de link maar wat is echt van toepassing op mijn vaste telefoon


En hoe vraag ik dan vergoeding aan ik zie de link maar wat is echt van toepassing op mijn vaste telefoon

Dat is je tv ontvanger. Modem is groter en meestal wit.Ā De allernieuwste is wel zwart.

Ā 

En hoe vraag ik dan vergoeding aan ik zie de link maar wat is echt van toepassing op mijn vaste telefoon

Ā 

Eerste 2 vragen met ja beantwoorden. Dan vast bellen selecteren, en dan "vraag vergoeding aan".

Telefoonnr invullen, postcode en laatste 3 cijfers van de bankrekening.Ā 


U geef mij een link die ik heb geprobeerdĀ  in te vullen,maar dat gaat over een storing dit gaat over helemaal niet aangesloten zijn,de 28 juni geen internet geconstateerdĀ  door monteur ZELF AFSPRAAK moeten maken met een buitenfirma daar kreeg ik het nummer van die hebben het net weer aangesloten op de 12-7 enĀ  toen heb ikĀ opnieuw een afspraak moeten maken want diegene die erĀ stond was er door jullie uitgehaald maar ik heb nog steeds geen vaste telefonie,want de monteur kom pas de 22-7 deze week ik betaald 15,-euro per mand en heb al bijna geen maand telefoon heb al veel kosten gemaakt met mijn mobiel omdat ik prepaid heb puur allen voor nood ik woon er vanaf 28 juni heb vanalles moeten regelen via mijn mobieleĀ telefoonĀ  internet had ik ook niet.

Ik ben echt heel teleurgesteldĀ  in het koninklijke kpn


Hi @klant58, welkom hier.Ā 

Ik denk graag mee. Laten we eerst kijken waarom je nummer niet werkt en dat oplossen.

Waar is je telefoon op aangesloten? Als je de kabel volgt, waar kom je dan op uit? Op een KPN modem met een groen poortje?Ā