Skip to main content

mijn vaste telefoon is niet bereikbaar, telkens een in gesprek toon. Ik heb alle instructies al doorlopen maar hij doet het nog steeds niet.

 

Admin: titel aangepast voor vindbaarheid

Ik wil graag contact met een medewerker maar wordt telkens naar een site geleid waar ik niet verder kom.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


0800 0402. Zeg tegen de computer dat je een medewerker wilt spreken. 


Ik wil graag contact met een medewerker maar wordt telkens naar een site geleid waar ik niet verder kom.

Als je een medewerker wilt spreken, dan moet je dat zeggen tegen de computer.


Dag @erwinmirjamschil De andere diensten doen het wel normaal? Zou je alle kabels eens bij langs willen lopen? En ben je in de gelegenheid om een andere telefoon aan te sluiten? Dan kunnen we hopelijk al het één en ander uitsluiten. 


er werd gevraagd om de kabel van poort 1 naar poort 2 te doen maar daar zit al iets in..ik heb geen ander toestel bij de hand. we hebben 2 dec telefoons, beneden en boven en ze doen het niet, in gesprek toon als ik bel


er werd gevraagd om de kabel van poort 1 naar poort 2 te doen maar daar zit al iets in..ik heb geen ander toestel bij de hand. we hebben 2 dec telefoons, beneden en boven en ze doen het niet, in gesprek toon als ik bel

Hallo @erwinmirjamschil , heb je 2 telefoonnummers dan, als je zegt dat de andere Phone-poort ook bezet is? Dat kun je ook op dat nummer controleren of de telefoon werkt, gewoon even van je ene nummer naar je andere nummer bellen en vice versa.

Je kunt ook die 2 aansluitingen even omwisselen, dan weet je ook welke poort of welke telefoon het niet doet.

Als je de 2 aansluitingen even van de telefoonpoorten los maakt en je probeert dan het vaste nummer te bellen met je mobiel en de telefoon gaat over zit het niet in de modem maar in de telefoon zelf.

 


nee geen 2 telefoonnummers...


Hallo @erwinmirjamschil , war zit er dan in die 2e phone-poort?

 


Let er op dat je het stekkertje van de telefoon in "IPhone 1" stopt en niet in "LAN 1".


Heb je, met de aanvullende tip van Nick wel poort 2 kunnen testen, @erwinmirjamschil? Als het nog steeds niet werk, vul dan alsjeblieft je forumprofiel in en reageer hier als je dat gedaan hebt. Dan kunnen we in ieder geval even kijken of alles aan onze kant in orde is. 


Hoi @erwinmirjamschil, we hebben niets meer van je gehoord.  Heb je nog een oplossing weten te vinden?


Reageer