Skip to main content

Jullie zouden mijn vaste lijn overnemen met nummer. tot op heden werkt het nog steeds niet en heb ik nog steeds niet mijn huidige nummer. ik ben al op leeftijd dus het zou heel fijn zijn als mijn telefoon het gewoon weer doet

Hallo @Wilkl ,

Bel naar 0800-0402 en vraag om een reset van jouw vaste lijnverbinding. 


Helaas nog niet opgelost! Echt super vervelend zeker als er een alarm op moet worden aangesloten. Krijg het idee dat jullie er ook niet zoveel aan doen want telkens word er beloofd dat het die dag gaat werken en dat jullie erop zitten maar inmiddels weer zowat een week om en werkt nog niet!


Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan


Gedaan!


Dankje @Wilkl! Zou je ook het telefoonnummer waar het om gaat in je forumprofiel willen zetten? Die kan ook onder persoonlijke opmerkingen bijvoorbeeld. 🙂

Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt dan kan ik op onderzoek uit! 


Deze staat onder mobiele telefoonnummers 


en zo is het weer vrijdag! weer het bedrijf van alarm moeten afzeggen omdat jullie het niet voor elkaar hebben. nog ff en ik zeg de hele bende op ben er nu wel klaar mee met bellen mailen enal! zo moeilijk is het toch allemaal niet lijkt mij een nummer overzetten. Jullie hebben niet door hoe belangrijk dat voor oudere mensen is jullie gaan er maar vanuit dat ze het wel redden met een mobiele telefoon 


Het zou beslist niet zo moeilijk mogen gaan. Dank voor het nummer! Ik zie dat er nu twee vaste nummers geactiveerd zijn op de aansluiting, maar nog steeds niet het nummer waar het om gaat. 😕

Ik zie wel dat er op 19 december een mail is gestuurd, maar daarin klopt het te behouden nummer ook niet.
Ik heb ook de bestelbevestiging die je op 29 november hebt ontvangen doorgenomen en de mail getiteld ‘Informatie over uw bestelling’. Daarin staat ook een ander nummer, eindigend op 816. 
Ben je niet in een andere regio gaan wonen? Het nummer in je profiel heeft namelijk een andere netcode dan de nummers die nu bij je actief zijn. 

Het lijkt er dus op dat het sinds het begin van de bestelling al niet goed is gegaan. 😞 Ik raad je daarom aan om maandag weer te bellen met ons via 0800-0402. Ik heb helaas geen inzage in hoe de overname van het nummer nu verloopt. We hebben daar een speciale afdeling voor die over de porteringen van nummers gaat, zij zijn alleen telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur. Ik zie er niet specifiek bij staan dat ze met de feestdagen dicht zijn dus ik hoop dat je ze dan kunt bereiken. 

Gaat het trouwens om een medisch alarm of een beveiligingsalarm? 
 


even bellen😂jullie zijn niet eens te bereiken! wachttijden van minimaal 13 min of nog langer. snap gewoon niet dat jullie dit zelf niet oppakken en terug koppelen! ik ben er wel klaar mee zo erg dat ik zelf eerdaags alles van thuis en mobiel weg haal bij jullie! heb van te voren een gesprek met jullie gehad dat dit heel belangrijk was om dit telefoon nummer mee te nemen. was allemaal geen probleem!! nu nog het telefoonnummer niet en nog steeds dubbele lasten want opzeggen van de andere provider gaat niet anders is het pech nummer weg. Echt helemaal klaar mee!


Gisteren en eergisteren weer gebeld weer een ander nummer erbij gekomen. Staan nu 3 telefoon nummers op het adres maar nog steeds niet haar eigen nummer. Is zelfs zo erg dat het nummer die ze als eerste had van jullie nu ook niet meer werkt want als je belt klink het als in gesprek terwijl die dat niet is. Een grote klerezooi is het bij jullie. Beloven het op te lossen keer op keer en weer is het vrijdag en nog werkt het niet!!! Echt een top bedrijf zijn jullie