Skip to main content

Mensen die ons proberen te bellen op ons vaste telefoonnummer komen gelijk in de voicemail terecht. Test gedaan zowel in als uitgaand niet mogelijk. Alles gereset echter geen verbetering. Alles volgens KPN handleiding gedaan maar helaas. Rechtstreeks telefonisch contact is niet te vinden bij service dus nu maar via dit forum en hopelijk wordt het dan opgelost. Met vriendelijke groeten, Jan

Dag @Jan Kuiper ,

Welk modem heb je?En KPN is trouwens via 0800-0402 te bereiken,


Hoi @Jan Kuiper . Welkom op het forum.

Ik probeer je modem door te meten maar ik krijg geen contact. Staat ‘ie wel aan?


Hallo Martijn, we hebben een Experiabox V8 en ik heb het gratis nummer gebeld maar dan wordt er één herstart test gedaan maar ik krijg geen medewerker aan de lijn.


Hij staat aan.


Hallo Martijn, we hebben een Experiabox V8 en ik heb het gratis nummer gebeld maar dan wordt er één herstart test gedaan maar ik krijg geen medewerker aan de lijn.

Er zijn recent wijzigingen geweest, zou kunnen dat de V8 niet meer werkt met motive nu.Hetzelfde is met oude Thomson modems.Maar ik weet het niet zeker, @Erwin_ misschien wel.Dan kan hij hem ook niet meer uitlezen.

Hij kan in ieder geval vervangen worden door een nieuwere.Je kan nog een reset proberen in de tussentijd, door het resetgaatje 15 seconden met een pinnetje in te drukken.

 


Hallo Martijn, we hebben een Experiabox V8 en ik heb het gratis nummer gebeld maar dan wordt er één herstart test gedaan maar ik krijg geen medewerker aan de lijn.

Er zijn recent wijzigingen geweest, zou kunnen dat de V8 niet meer werkt met motive nu.Hetzelfde is met oude Thomson modems.Maar ik weet het niet zeker, @Erwin_ misschien wel.Dan kan hij hem ook niet meer uitlezen.

Hij kan in ieder geval vervangen worden door een nieuwere.Je kan nog een reset proberen in de tussentijd, door het resetgaatje 15 seconden met een pinnetje in te drukken.

 

Great minds think alike, @martijn197108 ;-)  Ik heb zojuist met @Jan Kuiper  gebeld.  Hij gaat nu zelf resetten. Als zijn voip niet meer opkomt, dan moeten we een nieuw modem overwegen.

 

Wat motive en de v8 betreft zou het nog moeten werken. We hebben nog best veel v8’s in omloop.  


Hallo Erwin, reset uitgevoerd en alles werkt weer. Heel erg bedankt voor je snelle hulp. Fijn weekend en groetjes, Jan


Sorry, ik was Martijn vergeten, jij uiteraard ook nog bedankt.


Goed om te horen dat het weer werkt.Graag gedaan en een fijn weekend!


Mooi zo! Aangezien jij verder tevreden bent met de v8 laten we die nog even staan.  Er komt wel een tijd dat ‘ie niet langer ondersteund wordt of misschien kuren gaat vertonen. Je kunt altijd bij mij aankloppen voor een omruil. 


Hoi Erwin, fijn om te horen maar ik hoop dat mijn V8 voorlopig nog blijft functioneren. Ontzettend bedankt nogmaals. Groetjes, Jan