Skip to main content

Sinds afgelopen vrijdag is de vaste telefoon van mijn moeder helemaal dood, alles geprobeerd om het op te lossen maar niets werkt. Wat is hiervan de oorzaak en hoe kan ik het oplossen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Heel goed dat je hier aan de bel trekt @arnoLH, dit is natuurlijk niet zo fijn :slight_frown:

Heeft ze alleen een vast telefoonnummer via KPN? Of gaat telefonie via een modem en heeft ze ook internet en eventueel tv via ons? In het laatste geval, werkt de rest dan nog wel?

Zou je de gegevens van je moeder in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag ze in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!


Dag @arnoLH Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Wellicht is dat omdat je via een ander weg al hulp hebt gekregen? Mocht er nog iets zijn dat we voor je kunnen doen, laat het dan weten.


Hallo, er is een monteur langs gekomen maar hij kon het probleem niet oplossen. Ik zou worden gebeld voor een nieuwe afspraak maar ik heb nog niets vernomen. De telefoon doet het nog steeds niet helaas.

Arno


@arnoLH Wat jammer dat het probleem nog niet verholpen is. Ben je inmiddels al gebeld door één van mijn collega's? Als dat niet het geval is, laat dan jouw gegevens (+contact telefoonnummer) achter in jouw KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. Dan zoeken wij voor jou uit of we iets voor jou kunnen betekenen. 


Hallo, nog steeds niet helaas. Schijnt bij KPN netwerk te liggen.


Dank je, Arno. Het gaat hier om het losse PSTN telefonie abonnement begrijp ik? Neem hiervoor even weer contact op met de klantenservice via 0800-0402. Geef aan dat je voor het PSTN abonnement van je moeder belt, dan wordt je namelijk doorverbonden naar de afdeling die hier ook daadwerkelijk wat mee kan. En dan kan er een monteur gepland worden.


Dat lijkt mij niet hoe het werkt. De monteur heeft de hele lijn eruit gehaald om te kijken wat her probleem is en kon het probleem niet vinden. Er lijn is toen niet hersteld en er zou contact met mij worden opgenomen voor een nieuwe afspraak, dit is nog niet gebeurd. Het lijkt mij dat KPN beter zijn best hierin kan doen.


Het kan beide kanten op, Arno. De back office neemt contact op, maar als jij (bijvoorbeeld) onverhoopt niet in staat bent om de telefoon op te nemen op het moment dat zij bellen, dan is het zo weer een dag verder voor de volgende belpoging. Het is dan een stuk sneller als je zelf contact opneemt omdat je dan dus proactief doorverbonden kunt worden. Vanuit het forum kunnen wij in deze helaas niets doen omdat het om PSTN gaat. 


Is het inmiddels gelukt om iemand van de juiste afdeling te spreken @arnoLH ?


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel