Eind December werd mijn moeder geconfronteerd met een niet werkende vaste telefoonverbinding. Zij woont in een verzorgingstehuis waar ook het alarm aangesloten is waarmee zij hulp bij verschillende zaken ( paniek, toilet etc. ) kan inroepen. Via mijn mobiele telefoon heb ik toen ( via een “tussen”nummer ja dat was inderdaad mijn fout ) eindelijk dan een aantal keren contact gehad met KPN die na 4 dagen het probleem dat door KPN veroorzaakt was opgelost.
Nu is de rekening een 40 tal Euro”s hoger dan de normale kosten van 60 Euro per maand voor mijn mobiele telefoon. Nadat ik contact heb gehad met KPN deelde men mij mee dat deze kosten voor mijn rekening zijn omdat ik via het “ tussennummer “gebeld heb. Inderdaad is dit mijn fout MAAR noch mijn moeder noch ikzelf hebben de storing veroorzaakt. En zeker kunnen wij er niets aan doen dat de bereikbaarheid bij storingen , en dit was voor mijn moeder zeker wel een NOODgeval, in het weekend MEEER dan belabberd te noemen is.
Als vaste klant met meerdere abonnementen in het gezin dank ik de KPN voor de meer dan 5 uur die ik in het weekend aan het bellen ben geweest, aan het werk ben geweest om te proberen zelf de storing te verhelpen, en aan het mij kapot ergeren voor het wachten om iemand persoonlijk aan de lijn te krijgen. Ook bedankt voor de angst die u mijn 90 jaar oude moeder heeft opgedwongen door UW fout gedurende 4 dagen en vooral 4 nachten.
Voor een bedrijf dat zegt in COMMUNICATIE te handelen een VOLSTREKT onmogelijke manier om met klanten om toe gaan !!!!!!!!!!!
Rein Helmond
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy