Skip to main content

ik wil het verbruik van mijn vaste telefoon van de laatste week inzien. Het zou moeten lukken door op verbruik te klikken, maar als ik dat doe, dan wordt ik niet doorgestuurd.

Ik heb het bij Firefox en bij Edge geprobeerd. Zelfde resultaat.

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @qqq3 , welkom op het forum.

Tussentijds belkosten / gebelde nrs bekijken is niet mogelijk op de vaste lijn. Dat zie je alleen bij je maandelijkse factuur (specificaties).

Gebelde nummers kun je alleen zien in je dect telefoon (herhaallijst, zonder datum helaas) en in het modem kun je de laatste 10 gebelde nummers terugzien inclusief tijdstip, datum en duur.

Je spreekt van verbruik aanklikken, maar waar doe je dat dan? Ik MijnKPN zie ik dat niet onder vaste telefonie i.i.g. 


dank u, jammer dat deze mogelijkheid er niet is.

Onder het kopje administratie zag ik verbruik. Dat geldt dus alleen voor mobiel.

 


Onder het kopje administratie zag ik verbruik. Dat geldt dus alleen voor mobiel.

Dat klopt. Maar bij een mobiel is dat ook alleen het verbruik binnen de bundels (internet en die voor bellen/sms). Overschrijdend verbruik is ook daar niet in te zien tijdens de maand.


gelukkig heb ik geen mobiel bij KPN. Bij mijn huidige mobielprovider kan ik dat wel zien.


Ach, heb mobiel onbeperkt bellen/sms (daarom bel ik nooit met de vaste). En m'n bundel voor internet is ook voldoende. Dus heb die "stress” niet dat ik dat ook in de gaten moeten houden. Pfff. :hugging: