Skip to main content

Ik heb met #61# mijn voicemail van vaste telefoon hopelijk uitgeschakeld. Om dit in MijnKPN te controleren word ik aldus verwezen via de KPN site:

Je kan VoiceMail eenvoudig aan- en uitzetten in MijnKPN. Ga hiervoor naar 'Telefooninstellingen' en selecteer de Voicemail instelling onder ‘Waarnaar wilt u doorschakelen?’

Echter, in MijnKPN kan ik nergens een button 'Telefooninstellingen' vinden. Na drie keer door dezelfde loops te hebben geklikt wend ik me maar tot het Forum. Hoe kan ik controleren of voicemail is uitgeschakeld?

Hallo @MaartenLM ,

Via MijnKPN

  • Ga in MijnKPN naar 'Producten'
  • Kies voor 'Thuis'
  • Klik op 'informatie en instellingen'
  • Kies voor ‘Vaste Telefoon (voorheen Telefooninstellingen)’
  • Selecteer bij Waarnaar wilt u Doorschakelen de optie ‘Niet Doorschakelen' (voorheen Geen van de bovenstaande)
  • Klik onderaan op Opslaan.

Edit : aangepast na feedback MaartenLM

 

 


De info van Noordzee klopt niet voor mijn versie van de MijnKPN site, maar het hielp me wel verder. Dus dank daarvoor.

Feedback voor KPN:

Onder ‘Informatie en instellingen’ zit bij mij geen knop 'Telefooninstellingen'. Wel ‘Vaste telefoon’

Als ik daar op klik verschijnt inderdaad ‘Waarnaar wilt u doorschakelen?’, maar dan weer niet de optie Geen van de bovenstaande. Wel de optie ‘Niet doorschakelen’. Die stond al aangeklikt, dus dat laat ik maar zo.

Voor de versie van MijnKPN die bij mij opent is de verwijzing naar 'Telefooninstellingen' onjuist. Misschien kan de afdeling Communicatie van KPN die aanpassen aan de werkelijkheid.


Mooi dat het is gelukt👍.

En dan moet inderdaad de instructie een update krijgen. Bedankt voor het doorgeven. Dat gaat een moderator verder regelen. Ik heb de moderators hiervoor een seintje gegeven. 
 

Ik heb de twee gewijzigde termen hierboven alvast aangepast.