Skip to main content
Vraag

VOIP wachtwoord is niet in te stellen

  • 4 September 2024
  • 9 reacties
  • 50 keer bekeken

Wanneer ik mijn VOIP wachtwoord wil instellen lukt dit niet probeer dit nu al meer dan een week.
Krijg volgende foutmelding:

 

Er is een fout opgetreden

Hierdoor kunnen we je helaas nu niet verder helpen. Probeer het op een later tijdstip nogmaals.

Probeer opnieuw

Kom zonder hulp niet verder.

Heb je recent iets veranderd in jouw abonnement, @Arnie64? Het kan namelijk zijn dat deze verandering nog loopt, waardoor je nu geen wachtwoord kunt aanmaken. Het advies is dan toch om het op een ander moment nog eens te proberen. 


Beste Denise,
Ik heb al een hele lange tijd geen wijziging meer gedaan op mijn abonnement de laatste wijziging was een toevoeging van een TV+ kastje.
Maar dat is al maanden geleden.
Ook jammer is dat toen ik overstapte van Telfort naar KPN mijn tweede telefoonnummer niet werd meegenomen. Was al in 2020
Ik heb hierover diverse malen contact gehad maar is nooit opgelost mijn 2e telefoonnummer staat nog steeds niet in het profiel.
Uiteindelijk omdat ik met het standaard modem box 12 nooit mijn tweede telefoonnummer kreeg geactiveerd maar uit noodzaak een Fritz box aangeschaft.
Echter nu meld mijn tweede telefoonnummer zich niet meer aan dus dacht ik het te proberen door het wachtwoord te wijzigen wat helaas niet meer gaat.
Vandaag weer geprobeerd er is niks veranderd.

Groet Arnold


Het zou ook kunnen dat er onder water nog een oud account in jouw KPN account staat. Wat ik je daarom wil vragen is om jouw KPN account te verwijderen en een nieuw KPN account te maken. Daarna kan je jouw abonnement koppelen. Hopelijk werkt het hierna wel goed!


Denise,

Geprobeerd via KPN account verwijderen en nieuw KPN account aanmaken maar helaas hetzelfde resultaat kan voip ww niet wijzigen.

Zelfde foutmelding helaas.


Jammer dat dit niet geholpen heeft. Hier zijn nog een aantal dingen die je kunt controleren:

  • Ben je verbonden met het wifinetwerk? Als je verbonden bent met jouw mobiele data werkt de servicetool niet.
  • Gebruik je een VPN? Als je een VPN gebruikt, werkt de servicetool niet.
  • Heb je een andere browser geprobeerd?
  • Heb je het ook al op een ander apparaat geprobeerd?

Denise,

Nee ik ben ook al bekabeld aan het proberen geweest.
Het is ook niet dat de service tool niet werkt krijg mijn info te zien mijn telefoonnummers inlognaam behorende bij het telefoonnummer.

Ook al geprobeerd via egde iexplorer Chrome firefox etc.

Zelfde resultaat van meerdere bronnen geprobeerd telefoon diverse verschillende laptops etc.

Foutmelding blijft:

Er is een fout opgetreden

Hierdoor kunnen we je helaas nu niet verder helpen. Probeer het op een later tijdstip nogmaals.

Probeer opnieuw

Kan dus het wachtwoord niet wijzigen.


In dat geval wil ik je vragen ons te bellen op 0800 0402. Mijn collega kan nog één en ander in het systeem nakijken en je verder helpen.


Hoi Denise,

Ik ben ook bezig met inloggen en mij lukt het ook niet!

Werkt het systeem van KPN wel?


Hoi Denise,

Ik ben ook bezig met inloggen en mij lukt het ook niet!

Werkt het systeem van KPN wel?

Heb je mijn tips in de eerdere berichten gevolgd? Als het dan nog niet werkt, dan even bellen met 0800 0402. Mijn collega kan je verder helpen!


Reageer