Skip to main content

Het begint langzamerhand lachwekkend te worden…. dit is er aan de hand:

Een vast  nummer is opgezegd maar het geld wordt nog gewoon twee maandelijks afgeschreven. Ik heb inmiddels uren aan de telefoon gezeten met 0800-0402 en niemand kan het oplossen. Ze geven aan dat ze het nummer wat aan de vaste lijn was gekoppeld niet herkennen. No shit Sherlock, dat is nl. naar een andere provider gegaan….

Vervolgens belooft men de incasso stop te zetten, maar prompt twee maanden later wordt het weer afgeschreven : “ Ja sorry het zal al in het systeem, toen u belde , maar dit is echt de laatste keer, We maken een credit en dan is het opgelost “ . Wat denk je, weer afgeschreven ! Ik heb het bedrag terug laten storten door de bank en prompt volgt er een aanmaning. Weer gebeld, twee keer doorverbonden en uiteindelijk de belofte dat ik vandaag teruggebeld zou worden. Uiteraard niets gehoord, net als alle vorige keren dat men zou terugbellen.

Echt wat een ongelofelijk WAARDELOZE KLANTENSERVICE . 

ik heb al eens gevraagd om een manager van de afdeling te spreken, maar dat kon niet vanwege , natuurlijk corona , haha. En niet telefonisch te bereiken …. bij KPN !

Ik wacht de volgende aanmaning maar af, uiteindelijk zal er wel een deurwaarder of incassobureau aan te pas komen, maar dan kom in waarschijnlijk ook wel in contact met iemand van KPN die wel wat te vertellen en iets kan oplossen.

Hoi @Zeer teleurgesteld . Dat klinkt niet best.

Los van corona krijg je sowieso geen manager te spreken maar ik wil je graag verder proberen te helpen.  Hoe is de situatie nu? Heb je al wat gehoord?

 


Hallo Erwin,

 

We zijn inmiddels bijna een week verder, helaas nog niets gehoord….. 

Echt leuk hoor al die mensen die ik steeds aan de lijn heb gehad en zich zeer begaan toonden en allemaal beloofden het op te lossen en terug te bellen. Het gebeurd gewoon niet !  Echt ongelofelijk wat een trieste organisatie . Omdat een manager dus blijkbaar ten alle tijden onbereikbaar is voor de klanten van KPN weten de medewerkers dat ze lekker hun gang kunnen gaan.


Ai, wat teleurstellend allemaal.

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Profiel is aangevuld. Let wel, dit probleem betreft niet mijn eigen vaste lijn maar die van mijn moeder .

Ik heb bovenstaand verhaal, aangevuld met de relevante gegevens ook via contact formulier van KPN doorgegeven, maar ook daar tot op heden geen reactie …

 


Op de postcode + huisnummer die je mij nu gegeven hebt kom ik 2 mobiele abonnementen tegen. Dat is alles.

Als ik het verhaal goed begrepen heb ging het om een analoge, vaste lijn. Dat klopt toch?  Ik heb het vaste nummer nodig om dit beter te kunnen onderzoeken.

Kun jij die ook in het profiel zetten?


Beste Erwin,

Ik ze toegevoegd bij privé opmerkingen. Betreft dus niet de mobiele nummers op mijn eigen huisadres maar dat van mijn moeder. Is het mogelijk deze conversatie via privé bericht o.i.d. voort te zetten ?


Ik zie het nu, @Zeer teleurgesteld .

Ik heb alle relevante info gevonden.  Er zijn, zo te zien al duidelijke afspraken gemaakt en het bedrag zou gecrediteerd worden. Waarom dit (nog) niet gebeurd is kan ik niet zeggen.

Ik heb de betrokken collega's gemaild met het verzoek om dit netjes met jou af te handelen.

Ik ga er van uit dat er in de loop van volgende week contact gezocht gaat worden. Als jij volgende week vrijdag nog niks gehoord hebt, laat het mij weten. 


Dankje wel ! Weer een stapje dichterbij. Mijn moeder ontving overigens afgelopen week de tweede aanmaning m.b.t. gestorneerde incasso van juni. Bij niet betalen wordt nummer afgesloten…. benieuwd hoe ze dat gaan doen bij een niet- actieve aansluiting ;-)

In ieder geval bedankt voor de hulp en moeite die je erin hebt gestoken om dit voor eens en altijd op te lossen. 


Dankje wel ! Weer een stapje dichterbij. Mijn moeder ontving overigens afgelopen week de tweede aanmaning m.b.t. gestorneerde incasso van juni. Bij niet betalen wordt nummer afgesloten…. benieuwd hoe ze dat gaan doen bij een niet- actieve aansluiting ;-)

In ieder geval bedankt voor de hulp en moeite die je erin hebt gestoken om dit voor eens en altijd op te lossen. 

Dat zou inderdaad een behoorlijk onmogelijke situatie worden.  We moeten jouw moeder er wel voor behoeden dat dit niet nog verder uit de hand gaat lopen. Het aanmaningsproces is geautomatiseerd en resulteert uiteindelijk in deurwaarders. Voorlopig vertrouw ik op mijn collega's en ik ga er van uit dat ze dit netjes gaan oplossen.  Mocht er eind volgende week geen schot in de zaak zitten ga ik het escaleren. 


We zijn inmiddels weer een week verder, zelfs 14 dagen na het door een medewerker Klantenservice (?) beloofde moment van terugbellen. Maar tot op heden nog niets gehoord….. echt te triest voor woorden.


Jakkes. Dat is wel erg jammer. Ik heb een reactie van mijn collega's gehad dat ze hier mee aan de slag zouden gaan. Ik had goede hoop dat ze jou even zouden bellen.

Ik heb een reminder gestuurd.  

Om je misschien een beetje gerust te stellen: De toezegging is gedaan, dus het komt hoe dan ook goed. Alleen jammer dat het zo lang moet duren. 


Dank je wel. Het is inderdaad jammer dat er geen reactie komt. Ik ben m.n. benieuwd of de incasso nu eindelijk uit het systeem is gehaald , dat zal eind augustus blijken.


Het is nu eind augustus en er is niets meer afgeschreven….. Het lijkt dus opgelost te zijn, maar nog niets van KPN gehoord. 

Ik ben voorzichtig optimistisch ;-)