Skip to main content

Wij zijn verhuisd. Op ons oude adres hadden we KPN glasvezel; op het nieuwe adres KPN via een koperaansluiting. Wij hebben na de verhuizing onze Experiabox V10A geïnstalleerd. Onze kabel (niet de adapter) is echter te kort om de Experiabox V10A op de meest voordelige plek te plaatsen. Ik wil dus een nieuwe, langere kabel kopen, maar ik weet niet welke ik dan precies moet hebben. Ik zoek dus de kabel die het ISRA-punt verbindt met de modem (DSL-aansluiting). Kan iemand mij helpen?

Dat miet een gewone telefoonkabel zijn. Maar die mag nuet te lang zijn. Hoeveel meter wil je overbruggen?


Een kleine 2 meter..


Een kleine 2 meter..

Hallo @tikobiko bij voorkeur een ronde kabel met aan beide einden een RJ11-stekker.

Succes.

 


Dat gaat goed komen.  Wel een ronde kabel nemen. 


Ik ga ermee aan de slag. Dank allen!


Hoi @tikobiko. Welkom op het KPN Forum! Je hebt daarvoor inderdaad een telefoonkabel (RJ11 kabel) nodig. Laat even je gegevens achter in het KPN Forum profiel? Dan stuur ik een kabel jouw kant op en hoef je zelf niet één aan te schaffen. 😊


Ha @Vikash,

ik heb mijn gegevens ingevuld. Als je toch nog iets van me nodig hebt hoor ik het graag. Veel dank!


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat er op dit moment nog een ticket openstaat in onze systemen, daardoor heb ik niet de mogelijkheid om een losse kabel toe te sturen. Ik heb intern doorgegeven dat je een rj11 kabel nodig hebt. Ik ga er vanuit dat mijn collega's zo snel mogelijk een kabel toesturen. Als je zelf al eerder een nieuwe kabel hebt, dan horen we dat graag!