Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ik heb sinds een paar weken last van 1 van de 3 superwifi punten. Deze staat op zolder en laptops kunnen geen goed contact maken. Ik zal de situatie schetsen:

 

Sinds een half jaar overgestapt van KPN ADSL naar Glasvezel van Odido.

Hiervoor een nieuw modem ontvangen en deze doet het goed.

In de woonkamer en 1e verdieping (Master) een superwifi punt bedraad aangesloten.

Op zolder een supwifi punt welke ik helaas niet bedraad kon aansluiten die verbind met de master.

Het probleem zit nu op zolder (wat ook mijn thuiswerkplek is) dat laptops niet goed kunnen verbinden. Ze lijken deze niet goed te kunnen pakken. Dus zit ik op een slechter netwerk en kan ik niet meer goed in teams werken. Mijn mobiel kan wel goed contact maken met het superwifi punt.

 

Afgelopen week op zolder het superwifi punt factory reset gegeven en via draad weer opnieuw geconfigureerd en dit leek voor die dag goed te werken.

Nu is het maandag en ben ik weer terug bij af.

 

Weet iemand wat hiervoor een goede en blijvende oplossing kan zijn? 

 

Hoi @Nico_nico, welkom. Ik zie dat je een Odido klant bent, wat betekent dat ik je in beperkte mate kan helpen. Maar ik ga mijn best doen.

Je hebt zelf al geprobeerde de SuperWifi punten opnieuw te configureren, heel goed. Dit leek even te werken, maar het is toch weer mis gegaan.

Wat als je de SuperWifi van plek wisselt? Wat gebeurt er dan?


Reageer